FESTIWALOVE TUMBLR INSPIRACJE

17:16:00

Witajcie kochani w kolejnym wpisie! Już za tydzień razem ze znajomymi wyjeżdżam na długo wyczekiwany festiwal! Mowa oczywiście o sławnym Open'erze, który odbywa się co roku w Gdyni już od wielu lat. Bardzo podoba mi się festiwalowy klimat i niebanalne stylizacje, a jako, że jadę tam po raz pierwszy, nie chcę odstawać ubiorem. W poszukiwaniu inspiracji weszłam na mojego tumblr'a, którego niestety zaniedbałam. 




Przyznam szczerze, że chociaż nie za bardzo do twarzy mi w warkoczykach, to jestem zakochana w nich po uszy! Myślę, że są idealne na festiwal dla dziewczyn z długimi włosami, bo nie dość, że z pewnością są wygodne, to dodają uroku i wyglądają przesłodko. 



Na festiwal warto zaopatrzyć się również w metaliczne tatuaże, które ślicznie odbijają na opalonej skórze. Osobiście mam w planach zakupić takowe, pomimo mojej bladej karnacji. 


Na zdjęciu Gigi Hadid
Z pewnością warto wziąć też coś ochraniającego głowę w upalne dni. W tym przypadku, fajnie sprawdzi się czapka, chusta czy kapelusz, które dopełnią stylizację. 

Vanessa Hudgens na festiwalu Coachella
Luanna ♥

Ostatnio popularne są również kolorowe włosy! Osobiście chyba szkoda mi włosów, których nigdy nie farbowałam, na takie eksperymenty, ale jeśli któraś z Was nie boi się zmian, jest to super koncepcja. Na pewno będziecie wyróżniać się z tłumu!

i piękna Jessi Mercedes ♥



Kto z Was wybiera się na Opener'a?

You Might Also Like

2 komentarze