KOMUNIJNA NIEDZIELA

22:01:00

Witajcie kochani w kolejnym wpisie dotyczącym rodzinnych spotkań! Przyznam, że ostatnio dość dużo się tego zebrało! Będąc kilka dni temu na komunii mojej kuzynki Jessicy, przypomniałam sobie swoją i zdałam sobie sprawę z tego ile lat minęło już od tego dnia! 
Jessi trzecia od lewej ♥

Tego dnia niestety pogoda nie dopisała, ponieważ cały dzień padał przelotnie deszcz, ale w sumie nawet mnie to nie zdziwiło, ponieważ taka pogoda gości w moim mieście już od dawna. Cieszę się , że pomimo tego udało mi się zrobić nawet sporo zdjęć. 

I na koniec słodkie zdjęcie z teściową ♥


You Might Also Like

15 komentarze

  1. dobrze widzę Jessica?! A Brajan też był? No sorry bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę komentarz na poziomie. Też nie lubię tego imienia ale ani Dona, ani to dziecko nie miało na nie wpływu :)

      Usuń
    2. Myślę, że to nic dziwnego, bo nie tylko angielskie imiona wkradają się do polskiej polszczyzny, ale także wiele słów i zwrotów, a poza tym ludzie.. jest XXI wiek, wiadomo, że coraz rzadziej ludzie nazywają swoje dzieci Grażyna czy Kazimierz heloł :)

      Usuń
    3. Komentarz na poziomie ,,heloł" ...
      Doncia zerknij prosze jak odmienia się imię Twojej kuzynki,bo ja widzę karygodny błąd.

      Usuń
    4. No już bez przesady.. Tak wiem, normalnie odmienia się inaczej, ale nawet na torcie było napisane JESSICY, więc nie czepiajcie się, bo nie zrobiłam błędu.

      Usuń
    5. Przeczysz teraz sama sobie ,,Tak wiem,normalnie odmienia się inaczej" a potem,że nie zrobiłaś błędu bo na torcie było tak samo. prosze cię...

      Usuń
    6. Przejrzyj jeszcze raz wszystkie zdjęcia i sam/a zobacz, dodałam zdjęcie tortu :) Gdybym popełniła błąd, to bym się przyznała, przecież jesteśmy tylko ludźmi, każdy popełnia błędy..

      Usuń
  2. A dzięki tobie to ja teraz przypomniałam sobie swoją :D Tekstu ewangelicznego nauczyłam się praktycznie na pamięć :D
    Super wyglądała twoja kuzynka, piękne ma włosy! Mile spędzony czas, jak widzę na zdjęciach!
    Pozdrawiam, Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Błąd w imieniu to " błąd", wyjątkiem jest odmiana dopełniacza i wtedy c=k czyli powinno być Jessiki ale jeżeli taki błąd widnieje na tak honorowym miejscu jakim jest tort, to wydaje mi się że Ty byłaś nieświadoma tego tylko błąd popełnili rodzice zamawiając go. Napewno nie napisałaś na Zosię Zośa ale w tym przypadku sama sugerowałabym się podpowiedzią na torcie więc wgl się nie przejmuj tymi kom, bo chyba nie o to chodziło w poście 🤔😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne z was dziewczyny!
    Zdjecia rewelacja!
    Az przypomina mi sie moj dzien komuni,takze mialam albe ❤
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeja, komunia! <3 Aż mi się przypomniała moja. A to kilkanaście lat już minęło, wooow.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego zdjęcie MOJEGO dziecka znajduje się na twoim blogu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam na priv :)

      Usuń
    2. w jaki sposób mam sie z tobą kontaktować? proszę o niezwłoczne usunięcia zdjęcia na którym znajduje się twarz mojej córki

      Usuń
    3. Po prawej stronie bloga są moje wszystkie social media, proszę napisać o które zdjęcie chodzi, to je usunę

      Usuń