BLACK&WHITE

13:58:00

Witajcie kochani! Jak spędzacie majówkę? Ja postawiłam w tym roku na aktywne spędzanie czasu, zwłaszcza, że pogoda ostatnio spisuje się na medal. Staram się spędzać jak najwięcej czasu na powietrzu, dlatego często wychodzę z chłopakiem lub przyjaciółką na rower bądź spacer. Taka forma odpoczynku zdecydowanie najlepiej na mnie działa. Jak wspominałam, pogoda ostatnio bardzo zaskakuje. Temperatury przekraczają 20 stopni i w końcu czuć w powietrzu nadchodzące wielkimi krokami wakacje. Ajjj! Trochę zazdroszczę tegorocznym maturzystom, którym niedługo zacznie się 4-miesięczna przerwa. A właśnie! Są tu jacyś maturzyści? ☺


Dzisiejszy wpis przygotowałam z pomocą mojego chłopaka. Zdjęcia zrobiliśmy w pięknym miasteczku, w którym miałam okazję być po raz drugi, choć już za pierwszym razem bardzo spodobało mi się to miasto. Być może zrobię za jakiś czas wpis na ten temat, w którym z pewnością nie zabraknie zdjęć. Jestem ciekawa co Wy o tym myślicie. Jesteście zainteresowani takim postem? ☺


Okej, trochę sobie pogadaliśmy, ale przejdźmy już do rzeczy ☺ Powiedzmy sobie szczerze, na blogu jest bardzo mało treści związanych z modą. Co prawda, jest kilka wpisów tego typu, ale są to raczej spontaniczne posty, które akurat wymyśliłam sobie na daną chwilę. Oczywiście nie chcę zmieniać tematyki bloga. Nie znam się na modzie, a moje stylizacje zaliczają się raczej do zbioru prostych outfitów. Po prostu chciałabym pokazać więcej siebie. Poza tym zdążyłam zauważyć, że od samego powstania bloga, takie wpisy są chętnie przez Was klikane. 

Jak widzicie na zdjęciach, postawiłam na prosty, minimalistyczny i co najważniejsze, wygodny outfit. Tego dnia pogoda sprzyjała, dlatego założyłam jedne z moich ulubionych, czarne spodenki z wysokim stanem i pasiasty crop top kupiony rok temu w sinsay. Torebkę nabyłam kilka miesięcy temu w Stradivariusie. Lubię ją za to, że nawet najbardziej prosta stylizacja potrafi ożyć w jej towarzystwie. Jeśli chodzi o buty, założyłam zwykłe miętowe tenisówki.


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Super zdjęcia i śliczna torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, do wakacji pozostało już całkiem niewiele.
    Ślicznie, promiennie kochana wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, mega pozytywne!
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka totalnie skradła moje serducho <3

    OdpowiedzUsuń