SIMPLE CHOICE

16:46:00


Hejka kochani! Odnoszę wrażenie, że każdy kolejny miesiąc mija mi w coraz to szybszym tempie, a maj to już w ogóle wychodzi poza skalę! Nawet nie wiecie jak bardzo cieszę się z faktu, że znowu przychodzę do Was z takim wpisem. I chociaż o wiele bardziej lubię być po drugiej stronie obiektywu, coraz lepiej czuje się również przed nim. Dziś przychodzę do Was z luźnym i prostym outfitem, bo nie ukrywam, że właśnie takie lubię najbardziej. Komfort zdecydowanie jest dla mnie najważniejszą kwestią, jeśli chodzi o ubiór. Postawiłam więc na jasne szorty z wysokim stanem i krótki top z nadrukiem. Jak się domyślacie, jestem zwolenniczką sportowych butów, dlatego założyłam moje niezawodne białe huarache, które swoją drogą przeżyły już ze mną chyba każdą pogodę. 


Jak każda kobieta uwielbiam dodatki. I pewnie każda z Was zgodzi się ze mną, że butów, torebek i biżuterii nigdy za wiele! ☺ Swego czasu miałam kompletnego bzika na punkcie chokerów. Nosiłam je dosłownie codziennie. Z czasem znudził mi się ten trend i zostawiłam je w spokoju. Tym razem postanowiłam jednak do nich wrócić i wybrałam jeden z moich ulubionych, drobny choker z kolorowymi koralikami. 


Btw, jak podobają Wam się zdjęcia? Jesteście za takimi wpisami? Jestem ciekawa co myślicie, więc dajcie znać w komentarzach! ☺ To tyle na dziś, uciekam do swoich spraw i życzę Wam miłego dnia. Trzymajcie się cieplutko i do zobaczenia w kolejnym wpisie. Buziaki! ☺☺☺

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Osobiście bardzo lubię ogladac czyjeś pomysły na outfity. Wiec jak najbardziej na tak :) świetne marmurkowe krótkie spodenki. Ostatnio uwielbiam każdy odcień niebieskiego ❤️

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rockowy look i piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet faceci lubią dodatki ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne masz włosy!
    Najwygodniejsza stylizacja też takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna stylizacja. Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam szorty! Rewelacyjny look!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :) Super sesja

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta stylizacja taka na luzie :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  9. chokery na szyję w ogóle do mnie nie przemawiają. kojarzą mi się z kobietami uwięzionymi jak psy . widziałam wiele kobiet / stylizacji z chokerami i to aż dziwnie wygląda , nie przemawia do mnie . ale sesja jak najbardziej udana. cudownie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię crop topy, niestety u mnie się nie sprawdzają, nie czuję się w nich dobrze. Niemniej jednak Twoje outfity bardzo. mi sie podobają! I do tego Metallica❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie stylizacja nie w moim stylu :D Ale ogólnie prezentuje się super i wszystko świetnie zestawione. Sama koszulka bardzo mi się podoba, ale sama bym się tak nie ubrała :D Może kiedyś jak miałam 'naście' lat, ale teraz wolę eleganckie stroje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna, sportowa stylizacja na luzie, chociaż buty rzeczywiście sporo już przeszły ;-) Ale takie są najlepsze! Mi najbardziej spodobała się bluza, uwielbiam kaptury!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiś czas temu nosiam chokery. Nawet m mała kolekcje ale ostatnio ich nie zakładam. Zdjęcia bardzo pozytywne tak emregwtycznie na nich wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  14. koszulka nie w moim guście, ale bluza i spodenki są super, do tego sportowe obuwie i fajny causalowy look gotowy :-) Dżins jest ciągle w modzie więc można zaszaleć i stworzyć ciekawe stylizacje. Jeśli chodzi o chokery to lubię takie dłuższe, swobodnie zwisające z szyi :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uważam, że zdjęcia są naprawdę dobre i widać że co raz lepiej czujesz się przed obiektywem kochana! Co do samej stylizacji to też jest bardzo fajna - taka idealna na co dzień ;) Uwielbiam wszelkie spodnie/spodenki z wysokim stanem więc te byłyby dla mnie idealne tylko musiałyby być troszkę dłuższe żebym czuła się bardziej komfortowo bo tak to co chwilę bym je sprawdzała czy nie widać mi czasem tyłka :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana. Zdjęcia są naprawdę świetne. A się miło patrzy. Jeśli chodzi o stylizacje to dla mnie bomba. Uwielbiam takie wygodne i jednocześnie stylowe połączenia. A szorty z wysokim stanem mogłabym nosić codziennie ! Miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie wyglądasz! A stylizacja bardzo fajna, luźna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja, uwielbiam takie proste looki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie i na luzie, chociaż ja akurat nie lubię krótkich bluzek :)

    OdpowiedzUsuń