TUMBLR INSPIRATIONS | SUMMER

15:21:00

Hej kochani! Jak pewnie domyślacie się już po tytule, dziś przychodzę z luźnym wpisem z inspiracjami. Przyznam, że bardzo lubię tworzyć tego typu posty, ponieważ dzięki temu sama nabieram nowych pomysłów. Na podstawie mojego tumblr'a, przygotowałam dość sporo materiałów dotyczących mody, trendów, pomysłów na stylizacje i zdjęcia, które mam nadzieje się Wam spodobają. Nie rozpisuje się za dużo, tylko zapraszam dalej ☺

Lubicie takie wpisy?

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Jestem wielką fanką właśnie takich letnich inspiracji - miłe dla oka :D Sama często przeglądam właśnie tumblr czy pinterest w poszukiwaniu jakiś ciekawych inspiracji. życzę Ci kochana udanego wieczorku jak i całego weekendu! buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, i widzę moją ukochaną pomadkę od Jacobsa :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super inspiracje, chociaż ja zdecydowanie bardziej lubię wpisy, w których jest dużo tekstu :) Już samo czytanie pozytywnie mnie nastraja. A poszukiwania zdjęciowych inspiracji często zaczynam na Pintereście i tam je kończę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tumblr jest moim absolutnym uzależnieniem, mogłabym godzinami oglądać zdjęcia tam. Twoje inspiracje są jednym słowem prześliczne i zdecydowanie trafiają w mój gust, szczególnie te paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :D lubie takie wpisy z inspiracjami :D

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W prawdzie na Tumblr nie zaglądam, ale z tego co mi wiadomo jest to coś podobnego do Pinterest, a tam mam konto i dosyć sporo tablic które obserwuję :P Uwielbiam inspirować się zdjęciami innych osób - zwłaszcza w zakresie mody i makijażu. Co roku staram się dodawać jakieś nowe elementy garderoby, więc to bardzo istotne żeby być na bieżąco z trendami ;)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  7. Stronę tumblr znam aczkolwiek nie osobiście ha. Właśnie z blogów gdzie ukazują nam inspiracje. Zresztą jestesmy wzrokowcami a więc miło popatrzeć na coś ładnego.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam oglądać inspiracje, ale zazwyczaj mam doła oglądając szczupłe dziewczyny . i sama próbuje dążyć do tego, aby schudnąc i zacząć dbać o siebie, ale często lenistwo i wymówki biorą nade mną górę. nie mogę się jakoś zmotywować.

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie, takie wpisy są kopalnią inspiracji z różnych dziedzin. Ja muszę poszukać zdjęć o tematyce lifestyle, żeby mieć jakieś pomysły na zdjęcia, bo coś wena twórcza mi się wyczerpuje :P Pora przypomnieć sobie o Pintereście.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te inspiracje, choć ja rzadko kiedy przeglądam takie zdjęcia. Mnie interesuje bardziej tematyka kosmetyków ;) Ale te również chętnie przejrzałam, bo wiele jest naprawdę ślicznych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię bez, szkoda, że już przestał kwitnąć. Spodobały mi się także pastelowe oprawki okularów przeciwsłonecznych, są bardzo dziewczęce. Bardzo letnie te Twoje dzisiejsze inspiracje, od razu zatęskniłam za wakacjami ;-)

    OdpowiedzUsuń