CLASSY

21:26:00


Witajcie kochani! Jak dobrze wiecie, jestem obecnie na pierwszym roku studiów i mówiąc szczerze, nie wiem kiedy przeleciał mi ten rok! Mówi się, że to klasa maturalna trwa krótko, ale z roku na rok widzę, że czas płynie mi coraz szybciej. Zwłaszcza teraz na studiach! Z tego względu staram się dobrze organizować sobie każdą chwilę i nie marnować czasu na głupoty. Weekendy spędzam przeważnie w towarzystwie mojego chłopaka, z którym też studiuję. I to właśnie on bardzo często wyciąga mnie z domu, czy to na spacer czy na przejażdżkę rowerem po mieście. Tak też było w minioną niedzielę. Wspólnie wybraliśmy się na lody, po czym odwiedziliśmy rodzinne strony mojego chłopaka i porobiliśmy tam trochę zdjęć. 


Jak widzicie, postawiłam na klasyczne połączenie czerni i bieli. W kaktusowej koszuli zakochałam się od pierwszego wejrzenia, chociaż przyznam, że rzadko ją noszę. W sumie sama nie wiem czemu, chyba muszę się do niej przekonać ☺ Jeśli chodzi o buty, ubrałam zwykłe miętowe trampki, które już znacie. 


You Might Also Like

18 komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia, widać, że super spędziliście czas :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia! Świetna torebka ♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja! Bardzo podoba mi się kolor twoich paznokci, idealny na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że podobnie spędzamy wolny czas :) Mój już Narzeczony pasjonuje się fotografią. Dawniej bardzo często wybieraliśmy się na spacery, by popstrykać co nieco zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna okolica. Podoba mi się torebka, minimalistyczna, ale z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne jest również zestawienie koszuli z t-shirtem, podoba mi się chociaż u mnie nie sprawdziło by się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest mieć wypełniony czas ale dobrze, że znajdujesz czas również na relaks.
    malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna koszula, uwielbiam połączenie koszuli z kurtką dżinsową, bardzo często tak robię :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, podoba mi się całość, zwłaszcza koszyka 😊 torebka też mega, ja właśnie szukam ładnej torebki na co dzień, się większej 😁 a same zdjecia świetne

    OdpowiedzUsuń
  10. Lata lecą to prawda człowiek się nie obruci a już po. Dlatego warto. Cieszyć się każda chwila a nie narzekać ☺ swoetny codzienny look

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wyglądasz w tej bluzce :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ślicznie wyglądasz! Ta koszula z motywami kaktusów jest genialna, bardzo lubię takie w printy i sama mam w szafie co najmniej kilka :D A co do studiów, to czas rzeczywiście płynie szybciej niż w LO - ja kończę teraz 3 rok i nie mam pojęcia kiedy to zleciało ;)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi się bardzo podoba Twoja koszula - a ostatnio na punkcie koszul mam fioła :-) Bardzo mi się podoba ta stylizacja - jest wygodnie, komfortowo, ale jednocześnie modnie, a tak lubię najbardziej! życzę miłego środowego wieczorku :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega wygladasz! Czas na dworze przy takiej pogodzie to cos swietnego :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszula i cała stylizacja! Urzekła mnie torebeczka oraz...miętowe paznokcie ;-) Koszula fajna także na co dzień - na uczelnię, czy do pracy. Dobry wybór!

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej zazdroszczę torebki :D A bluzka jhttps://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/krotki-rekaw/ est na prawdę przeurocza i świetnie pasuje do szortów :D

    OdpowiedzUsuń
  17. o tak, z każdym rokiem czas płynie coraz szybciej... zestaw bardzo ładny :) uwielbiam takie klasyczne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń