LAKE WITH GIRLS ♥

13:44:00



Cześć kochani! Dziś witam Was zdjęciem z moimi dziewczynami, które już nie raz mieliście okazję tu zobaczyć. Wspólnie zdecydowałyśmy się na krótki wypad nad jezioro w związku z długim weekendem. Skorzystałyśmy z możliwości nocowania w campingu aby w pełni spożytkować wieczór ☺ To rzadkość, kiedy spotykamy się w pełnym składzie, więc tym bardziej cieszyłam się, że udało nam się wyrwać poza miasto. W dodatku wyjazd wymyśliłyśmy sobie akurat w Boże Ciało, więc jak się domyślacie, nie małym problemem było cokolwiek gdzieś kupić. Mimo wszystko, lubię takie spontaniczne wypady. Oczywiście jak zawsze wzięłam aparat i tym razem zrobiłyśmy nawet sporo zdjęć! Przeważnie jest tak, że kiedy spotykamy się po długiej przerwie wszelkie social media i fotki schodzą raczej na drugi plan. No właśnie.. skoro o zdjęciach mowa, zapraszam dalej☺


Uwielbiam zachody słońca! Zwłaszcza w takich pięknych klimatycznych miejscach. Ośrodek wypoczynkowy, w którym się zatrzymałyśmy, znajduje się blisko centrum, ale jest również nad samym jeziorem. Nie mogłam przejść obojętnie obok mostu, który znajduje się na jego terenie, dlatego też tam zrobiłyśmy najwięcej kadrów. Bardzo spodobała mi się też panująca tam atmosfera, więc z pewnością będziemy odwiedzać to miejsce z dziewczynami bardzo często tego lata ☺

A wy lubicie spontaniczne wyjazdy? ☺

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Social media to nie zycie a dodatek miły :) Dobrze się bawiłyście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne foto! Paski rządzą! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wypad zazdroszczam i śle pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że masz taką zgraną paczkę. Okolica również przepiękna. Od razu widać że nesteście bardzo zgrane. Piękny wypad.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam zachody słońca! mogłabym je oglądać bez końca :) Bardzo fajnie,że masz taką paczkę i możesz z dziewuchami gdzies wyskoczyć :) a wypady spontaniczne sa najlepsze! ja własnie wróciłam z jeziora:)

    OdpowiedzUsuń
  6. tylko pozazdrościć. dla mnie taki wypad byłby super, ale żeby zebrać moje koleżanki w jedną kupę to by zajęło sporo czasu, bo to już nie ten czas beztroski. połowa wyjechała za granicę, mają domy, dzieci itp . , ale miejscówka świetna ! chętnie bym spędziła kilka dni z chłopakiem i córką w takim miejscu. ze zdjęć wnioskuje, że można wynająć kajak chociaż przy moim dziecku lepiej by się sprawdził rower wodny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje dziewczyny powiadasz hi. Jak sądzę zgrane trio i oby jak najdłużej takie było. Zachód słońca jest zawsze cudny bez dwóch zdań.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za spontanicznymi wyjazdami, jeśli mają być długie, a co do krótkich - nie mam nic przeciwko :) Widać, że super się bawiłyście i miło spędziłyście czas :) Moje przyjaciółki są niestety porozrzucane po całej Polsce i ciężko jest się nam spotkać.. Może w wakacje uda się coś wykombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne, klimatyczne zdjęcia, zwłaszcza te z zachodem słońca. Fajne są takie typowo kobiece wypady, a do tego spontaniczne, nie lubię długiego planowania i zastanawiania się. Ja jestem teraz na etapie planowania wakacji z rodzinką więc póki co jakikolwiek spontan odpada :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sprawa! Kiedyś też lubiłam takie wyjazdy, ale obecnie na takim całkiem spontanie nie wyjeżdżamy ;) Muszę mieć wszystko zaplanowane i zabrane ze sobą, zwłaszcza dla dziecka, więc nie ma mowy o wyjeździe na dłużej bez potrzebnych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajna relacja, no i bardzo dobre zdjęcia! Wygląda na to że naprawdę dobrze się bawiłyście :) Ja akurat nie przepadam za campingami, zwłaszcza przy jeziorach bo jest tam cała masa owadów - zwłaszcza tych okropnych komarów, a z nimi za bardzo się nie lubię xD Ale wypady z przyjaciółmi w różne miejsca uwielbiam <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ślicznie wyglądacie, takie radosne i całkowicie naturalne, widoki po prostu magiczne, aż by się samemu tam chciało pojechać. Muszę pomyśleć o takim wyjeździe, to na prawdę fajna sprawa <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię wyjazdy nie tylko te zaplanowane ale i spontaniczne. Zwłaszcza ze zgraną paczką! Niezłe z Was ekipa i same uśmiechnięte twarze. Ja właśnie także wróciłam z wyjazdu nieco przedłużonego na Boże Ciało. I podobnie jak Ty niewiele zdjęć wrzucałam do social mediów, wolałam chłonąć na żywo atmosferę i słońce ;-)

    OdpowiedzUsuń