SUMMER OUTFIT

17:04:00


Hejka kochani! Jak mija dzień? Ja zrobiłam przerwę w nauce aby wpaść tu na chwilę i dodać zdjęcia z weekendu. Sesja zbliża się wielkimi krokami, dlatego staram się zaliczyć wszystko w pierwszym terminie. Jeśli chodzi o naukę, to zostawiam ją raczej na dni powszednie. W weekendy odcinam się od uczelni i nauki, i stawiam na relaks, spotkania z najbliższymi itd. Tak też było tym razem. Jak zawsze, przy okazji zdjęć, zabrałam mojego chłopaka na lody i spacer. 


Biała hiszpanka, krótkie szorty z wysokim stanem, torebka w kwiaty i czarne sandałki na obcasie. Prosta i kobieca stylizacja, ale takie lubię najbardziej. A Wy co o tym myślicie?


You Might Also Like

18 komentarze

  1. Ja jestem wielką fanką bluzek hiszpanek i do tego krótkich, więc trafiłaś idealnie! fajnie,że zdecydowałaś się na takie buty - mega seksi! :) ale i taki outfit do trampek świetnie pasuje. Miłego dnia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się ta białą hiszpanka, szorty jak dla mnie zbyt krótkie, preferuję długość przed kolano :P Urocza jest ta torebeczka, kwiatowe aplikacje są bardzo modne. Jak się zaczną wyprzedaże to będę polować zarówno na bluzki jak i sukienki o kroju hiszpanki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiego programu używasz do obróbki zdjęć ? :) Jesteś z niego zadowolona ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia przerabiam w PhotoScape i myślę, że daje radę :)

      Usuń
    2. też korzystam z photoscape :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię hiszpanki, te dekoldy dodają olbrzymiego uroku i kobiecości, Dla siebie jednak nie wybrałabym crop topu :) Bardzo ładne zdjęcia. Kochana jak długo zapuszczasz włosy? Są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Włosów nie zapuszczam, rosną jak chcą :)

      Usuń
  5. Piekne butki! Można widzieć skąd? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te buty są prześliczne, szukałam właśnie podobnych ale bez efektów. Hiszpanki są moim ulubionym fasonem, myśle że nigdy nie wyjdą z mody. Idealnie do niej pasuje ten wysoki stan 😚

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą stylizację :D Ten top https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/bluzki-na-lato/ i torebka są po prostu szałowym połączeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką hiszpankę, tylko w granatowym kolorze ;) Bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne włosy nic tylko pozazdrościć. Idealny letni look ma gorące i ciepłe dni. Jak byłam młodsza także nosiłam chokery.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się Twoja dzisiejsza stylizacja! Uwielbiam spodnie z wysokim stanem, więc te naprawdę wpadły mi w oko i z chęcią bym się na nie skusiła. Co do bluzki, to od jakiegoś czasu planuję zakup takiej z odkrytymi rękawami, ale jakoś nie mogę się zebrać w sobie bo gdzie nie spojrzę to wszyscy takie mają a nie lubię być ubrana jak inni xD

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  11. z tej stylizacji to podoba mi się jedynie bluzeczka, jest prześliczna i pewnie by pasowała i do krótkich spodenek i do długich np. jeansów. torebke to musiałabym mieć o wiele wiele wiele większą aby upchać swoje klamoty --> i dziecka, głównie dziecka, a że się nie ruszam nigdzie bez córki to niestety ta mini-torebeczka pięknie by mi ozdabiała półkę na torby ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bluzka hiszpanka, ładnie Ci w tym kroju. Podoba mi się to zestawienie z delikatnym chokerem. Świetna jest także torebka, taka trochę w rockowym stylu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja naprawdę świetna, lubię takie zestawienie kolorów! Bluzek z odkrytymi ramionami nie noszę, bo mam bardzo szerokie ramiona i nie wyglądam korzystnie. A i buty przyciągnęły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń