WEEKEND W STOLICY!

23:51:00


Hej kochani! Jak sam tytuł wskazuje, miniony weekend miałam okazję spędzić w Warszawie! Co prawda, wyjazd zorganizowaliśmy na totalnym spontanie i mówiąc szczerze nie mieliśmy konkretnego planu co właściwie chcielibyśmy zwiedzić. W rezultacie udało nam się odwiedzić  Ogród Botaniczny Uniwersytetu Warszawskiego i Łazienki Królewskie, w których zakochałam się już podczas mojej pierwszej wizyty w stolicy! Zresztą.. co tu dużo pisać, zobaczcie sami ☺


Udało nam się znaleźć taki śliczny pokój w samym centrum Warszawy!! Co więcej, mieliśmy super widok na Pałac Kultury i Nauki ☺


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Zazdroszczę takiego weekendu, Warszawa potrafi być naprawdę piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna wycieczka. Warszawa bardzo mi się podoba, chociaż czasami mam jej dosyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy i interesujący post. Czekam na więcej i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście kocham spędzać czas we Warszawie, chodź mieszkam 4 godziny od tego miasta.

    OdpowiedzUsuń