MIĘDZYZDROJE

18:13:00


Hej kochani! Z pewnością zdążyliście przyzwyczaić się już do moich zniknięć i powrotów haha ☺Jak widzicie po tytule, wpadam dziś z wakacyjnym wpisem dotyczącym mojego ostatniego wyjazdu nad morze. Nie byłabym sobą, gdybym w związku z tym nie wrzuciła nic na bloga.. zwłaszcza, że zrobiłam naprawdę sporo zdjęć! Sam wyjazd był bardzo krótki, bo spędziłam w Międzyzdrojach zaledwie cztery dni. Nie zmienia to jednak faktu, że z pewnością zaliczam go do udanych nawet pomimo przeziębienia ☺


Ostatniego dnia odwiedziliśmy Jezioro Turkusowe, które miałam już okazję odwiedzić. Na nasze nieszczęście akurat złapał nas deszcz przez co trochę pokrzyżowały nam się plany. 


To wszystko na dziś. Trzymajcie się kochani i do napisania, buziaki! ☺

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Super zdjęcia, kocham to miasto jest przepiękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Międzyzdrojach najbardziej podoba mi się plaża i możliwość dojścia nią w różne miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  3. No w Międzyzdrojach plaża faktycznie jest fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki śliczny piesek, jaka to rasa? :D też byłam z moimi pupilami nad morzem (dwa buldożki), mieliśmy zarezerwowane miejsce w pensjonacie w Międzyzdrojach, blisko morza, więc codziennie prawie cały dzień spędzaliśmy na plaży :)

    OdpowiedzUsuń