SUNSET

14:58:00


Hej kochani! Witam Was po krótkiej przerwie. Przyznam, że w ostatnim czasie blog i tworzenie wpisów zeszły na drugi plan, co pewnie sami zauważyliście. Dzisiejszy post odkładam już od paru tygodni ze względu na brak czasu. Ale jak to.. wakacje i brak czasu? Otóż to ☺ Od zawsze stawiam na pracę w przerwie letniej, żeby zarobić na własne przyjemności i zachcianki. Mam już w końcu tą dwudziestkę na karku ☺ 



Z racji tego, że bardzo często wyjeżdżam w weekendy nad jezioro, aparat towarzyszy mi prawie przy każdym wyjeździe. Moje przyjaciółki nie mają z tym żadnego problemu i wręcz same lubią pozować przed moim obiektywem. Często jest nawet tak, że wracam do domu z większą ilością ich zdjęć niż swoich haha ☺


Podczas ostatniego wyjazdu do Boszkowa, razem z dziewczynami odwiedziłyśmy letnią szkółkę jeździectwa, która znajduje się niedaleko naszego pola kempingowego ☺


Lubicie takie klimaty? Ja wręcz uwielbiam! Jezioro z przyjaciółmi to według mnie zdecydowanie najlepsza forma odpoczynku. A wy jak spędzacie wakacje? ☺


You Might Also Like

2 komentarze