MOJE STARE ZDJĘCIA Z PHOTOBLOGA!

16:24:00

Zapewne wielu z was, jeszcze przed pojawieniem się Instagram'a, miało kiedyś konto na Photoblogu. Mam rację? Kto pamięta te piękne czasy, kiedy pisało się notki opisujące swój dzień? ☺ Pewnie nie tylko ja zaczynałam na Photoblogu swoją przygodę ze zdjęciami, chociaż o wielkiej fotografii nie było wtedy jeszcze mowy.. Pamiętam moją pierwszą "sesję", zupełnie spontaniczną, którą zrobiłam kilka lat temu z moją kuzynką. Jako, że byłam wtedy na wakacjach u mojej babci na wsi, wybrałyśmy się na spacer i... zdjęcia same wyszły. Był to chyba rok 2012, o ile się nie mylę. I nie, nie były to zdjęcia zrobione jakąś najnowszą lustrzanką, tak jak to jest teraz. Zdjęcia zrobiłyśmy najzwyklejszą cyfrówką, a na lustrzankę przerzuciłyśmy się dopiero rok później, i jaka to była dla nas wtedy frajda! Ach, piękne czasy, naprawdę! ☺ Mówiąc szczerze, jestem sentymentalna i bardzo lubię wspominać stare czasy, dlatego ten wpis tworzę z jeszcze większą przyjemnością, niż zwykle. Poza tym, w tym roku chciałabym publikować więcej wpisów dotyczących fotografii, bo póki co przeważa zdecydowanie lifestyle. Co o tym myślicie? Jesteście zainteresowani tą tematyką czy to nie za bardzo wasze klimaty? Okej.. skoro i tak odbiegliśmy trochę od tematu, przejdźmy może zatem do zdjęć, bo w końcu o nich mowa! 

ja modelka / 11 luty 2013 rok
Selfik z moją ukochaną kuzynką Olą ♥ / 11 styczeń 2014 rok
Jedna z naszych sesji w kościańskim parku ☺ / 31 lipiec 2013 rok
photographed by Ola Musiał ♥ / 27 grudzień 2013 rok
Wakacje we Wrocławiu u mojej kuzynki ♥ / 26 sierpień 2013 rok
dwa misie! ☺♥ / 30 wrzesień 2013 rok
tak, kałuża była taka ciekawa, że musiałam zrobić jej zdjęcie ☺ / 30 czerwiec 2013 rok
Moja kuzynka Ola ♥ / 19 sierpień 2013 rok
najlepsza ekipa kolonijna ♥ / 7 sierpień 2013 rok
przedstawiam wam moją super lustrzankę ♥ / 22 lipiec 2012 rok
słodki malutki Sheylik ♥ / 8 maj 2012 rok
natura ♥ / 27 wrzesień 2012 rok
uwielbiam to zdjęcie! ♥ / 29 grudzień 2012 rok
nasza pierwsza sesja, o której wspominałam na początku ♥ / 23 sierpień 2012 rok
Na mojego Photobloga dodawałam naprawdę sporo zdjęć, nawet kilka dziennie, dlatego na bloga postanowiłam wybrać kilkanaście najciekawszych i oczywiście w jak najlepszej jakości. O reszcie nawet nie chce wspominać, bo większość jest zwyczajnie prześwietlona i buzia sama mi się śmieje kiedy je oglądam.. Jestem ciekawa co sądzicie o tego rodzaju wpisie, ponieważ pierwszy raz wrzucam tu coś takiego. Chociaż przyznam, że miło było wrócić choć na chwilę do tych czasów. ☺ To tyle na dziś, trzymajcie się cieplutko i do napisania! Buziaki! ☺

You Might Also Like

3 komentarze

  1. też zaczynałam od photobloga, to były czasy. ;p
    dziękuję za przypomnienie! ;)

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ale to były czasy photobloga, super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń