NEW YEAR'S EVE! ☺

23:17:00


No i mamy 2018!☺ Pierwszy wpis pierwszego stycznia, ajjj! Witajcie kochani w pierwszym noworocznym wpisie! Mam nadzieję, że dobrze bawiliście się w Sylwestra i z hukiem przywitaliście Nowy Rok. Ja ten wieczór spędziłam w towarzystwie przyjaciół w moim rodzinnym mieście. Impreza była przednia i mówiąc szczerze, chyba nie mogłam wymarzyć sobie lepszej ekipy, aby zakończyć rok. Z racji tego, że zrobiłam wczoraj naprawdę sporo zdjęć, postanowiłam stworzyć pamiątkowy wpis z tego wieczoru i co nieco tutaj wrzucić, także zapraszam kochani do zdjęć ☺


Nowy rok, nowa ja? Kto z Was ma przygotowaną już listę noworocznych postanowień na rok 2018? Co chcielibyście zmienić na przełomie kolejnych miesięcy? Ja osobiście co roku robię listę planów do zrealizowania i w tym roku dotyczą one również bloga! 


Moje kochane dziewczyny! ☺♥ Uwieeelbiam! ♥


Madzia! ♥

Jestem ciekawa jak Wy spędziliście Sylwestra. Wyjechaliście gdzieś czy wybraliście świętowanie w domu? ☺ Uciekam powoli, a wy trzymajcie się cieplutko i do napisania, buziaki!☺

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Ja w tym roku rezygnuję z postanowień, bo rok temu nic sobie nie postanowiłam i wyszło mi to na dobre! :) Cudownego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Sylwester spędziłam w gronie znajomych ;O
    https://kerolweber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sylwester spędziłam z najlepszymi przyjaciółkami i było genialnie :)!
    Wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O, nigdy nie grałam w Tabu - fajna ta gra? :)
    Ja Sylwestra spędzałam z mężem w domowym zaciszu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zdjecia 🤩 Nie wiem jak to sie stalo ze ja nie mialam w jednym reku aparatu a w drugim polaroida ale moze i dobrze bo spędziłam pierwsze godziny nowego roku z bliskimi nie dbając o dobre zdj. Pierwszy raz bawiłam sie tak dobrze w sylwestra! Mam nadzieje ze caly rok bedzie tak wygladac 🎉❤️ Wszytkiego dobrego kochana! Buziaki

    🎉 Caiawichowska 🎉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana! ♥ ja też nie dbałam jakoś specjalnie o zdjęcia, bo tak jak Ty stawiałam głównie na zabawę, ale dosyć dużo ich wyszło, dlatego stwierdziłam, że coś tu wrzucę :) Jaki Sylwester, taki cały rok, pamiętaj! :) Zostawiam obserwację i pozdrawiam! ♥

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, widzę że alkoholu nie brakowało :) ja także się super bawiłam :*

    http://luxwell99.blogspot.com/2018/01/new-time-new-year-new-people.html

    OdpowiedzUsuń