THE SUMMARY OF 2017!

15:38:00


Dzisiejszy dzień kończy rok 2017! To wyjątkowy dzień, dlatego w tym roku postanowiłam nie robić typowego wpisu podsumowującego w formie zdjęć.. nie chcę wrzucać tych samych zdjęć po raz drugi, dlatego stwierdziłam, że napiszę co nieco, krótko i zwięźle co zmieniło się w tym roku. Poza tam, kto bywa tu na bieżąco wie jakie zmiany zaszły i co wydarzyło się w tym roku. W międzyczasie zapraszam Was do zdjęć, które miałam okazję zrobić kilka dni temu na rynku w Lesznie.. Przyznajcie, że pięknie tam o tej porze :)

Tak, dzisiejszy dzień kończy rok 2017 i aż nie mogę uwierzyć, że to już ostatni wpis w tym roku.. W ogóle nie mogę uwierzyć w to, w jakim tempie przeleciał! Pamiętam jeszcze ubiegłoroczną imprezę sylwestrową, która mówiąc szczerze była jedną z gorszych w jakich miałam okazję uczestniczyć.. Mam nadzieję, że ta dzisiejsza rozpocznie dobry rok. A co zmieniło się w trakcie tych kilkunastu miesięcy? Oj sporo! Przede wszystkim skończyłam liceum, zdałam maturę i jakiś czas temu rozpoczęłam studia! Przez pewien czas miałam również okazję poeksperymentować trochę z fotografią, co sami mogliście zauważyć na blogu. Właściwie to chciałabym do tego wrócić.. i z pewnością w nowym roku będę dążyć do tego, aby znów ktoś pojawił się przed moim obiektywem :) 




Był to wyjątkowy rok z wielu powodów.. Zrealizowałam plany, które od dobrych kilku lat były na mojej liście marzeń do spełnienia. Jednym z nich był m.in wyjazd na Open'era, który okazał się świetnym doświadczeniem i naprawdę polecam przeżyć to każdemu :) Dla zainteresowanych podaję link do posta- tutaj! Skoro jesteśmy w temacie festiwalu to trzeba dodać, że po raz pierwszy miałam okazję zobaczyć Trójmiasto, ponieważ Open'er odbywa się właśnie tam, dokładniej w Gdyni! Jak już o zwiedzaniu mowa.. to w tym roku miałam również możliwość po raz pierwszy odwiedzić stolicę! Co prawda, wycieczka z przyjaciółmi trwała niestety tylko jeden dzień, ale zdążyliśmy naprawdę dużo zwiedzić. (link- tutaj) W wakacje całkowicie poświęciłam się pracy, w której poznałam sporo świetnych ludzi z którymi, pomimo kilometrów, trzymam aż do dziś :) Dzięki pracy mogłam pozwolić sobie na tygodniowy wyjazd z przyjaciółmi nad morze. Pobyt we Władysławowie i wycieczkę na Hel, jak i weekendowy wypad do Wrocławia bardzo dobrze wspominam, i z tych wyjazdów również pojawiły się wpisy na blogu :) Poza tym, dokładnie w Halloween, w końcu udało mi się zdać na prawko! :) Podsumowując, to był dobry rok! Ciekawe co przyniesie 2018 :) 




W tym roku zyskałam też wielu nowych czytelników, z czego oczywiście bardzo się cieszę i na nowy rok życzyłabym sobie ich jeszcze więcej i więcej :) A wam życzę, abyście spełniali marzenia i czerpali z życia jak najwięcej! Bawcie się dziś dobrze. Przywitajmy 2018 pełną parą!
Trzymajcie się ciepło i do napisania! :)


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Przepiękne podsumowanie i przepiękne zdjęcia! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń