BLOGMAS I DO YOU FEEL THE ATMOSPHERE OF CHRISTMAS?

01:28:00


Cześć kochani! Za nami połowa grudnia, a na blogu ciągle wieje nudą, wiem.. Dlatego przyznam szczerze, po co owijać w bawełnę.. Nie chcę kolejny raz obiecywać, że moja aktywność na blogu się zmieni, bo sama nie umiem tego przewidzieć. Miałam zamysł na wpisy grudniowe, chciałam wrzucać regularnie blogmasy, ale sami widzicie ile z tych planów wypaliło.. Wiele czynników przyczyniło się do tego zastoju wpisowego, więc nie zależało to wyłącznie ode mnie. Do tego złapałam ostatnio jeszcze jakieś choróbsko.. Tradycyjnie jak co roku na święta :) Właśnie.. to już za kilka dni! Mówiąc szczerze, grudzień przeleciał mi w tak błyskawicznym tempie, że nawet nie zdążyłam zaopatrzyć się jeszcze w prezenty świąteczne dla bliskich, i jak zawsze, zajmę się tym na ostatnią chwilę. A wy kupiliście już upominki? :) 


Co prawda, na blogu nie pojawiają się posty, ale nie myślcie, że od fotografii też zrobiłam sobie przerwę :) Te zdjęcia już od pewnego czasu gromadzą się na moim komputerze i tylko proszą, aż w końcu je tutaj wrzucę :) Tak więc jak się zapewne domyślacie, w dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać Wam jak przygotowuje się do Świąt, czyli między innymi jak ustrojony jest mój dom :) 
W tym roku moja mama trochę pośpieszyła się z dekorowaniem domu i ubieraniem choinki, bo świąteczny klimat wprowadziła już z początkiem miesiąca haha :) Chociaż mówiąc szczerze, wcale mi to nie przeszkadza. Od zawsze uwielbiam ten nastrój, bo przyznam szczerze, że Święta Bożego Narodzenia to mój ulubiony okres w ciągu roku! ♥ W dzieciństwie już od pierwszego dnia szkoły czekałam na koniec roku (i nie tylko z powodu prezentów haha). Jestem ciekawa jaki jest Wasz stosunek do Świąt. Lubicie czy nie? :)

W tym roku wszystkie ozdoby choinkowe moja mama zrobiła własnoręcznie ♥

Kochani! Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Wam zdrowych i wesołych Świąt, spędzonych oczywiście w gronie najbliższych! :) Pamiętajcie, że Święta to nie tylko prezenty, które spoczywają pod choinką, bo nie są one najważniejsze :) Najlepszym prezentem powinna być dla nas czyjaś obecność :) Trzymajcie się ciepło i do napisania, buziaki!

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Wesołych Świąt! I proszę koniecznie pochwalić mamę, te ozdoby są przepiękne, podziwiam taki dar do rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt. Dla mnie te Święta są bardzo magiczne :)

    https://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Grudzień się powoli zbliża :) W końcu!

    http://overclock.pl/forum/members/128649-indioglossia

    OdpowiedzUsuń