CHRISTMAS EVE ♥

21:39:00


Witajcie kochani w pierwszy dzień Świąt! Zakładam, że brzuszki najedzone :) W moim przypadku można chyba mówić już o początkach ciąży spożywczej, też to znacie? :) Jak chodzi o Wigilię, to spędziłam ją tradycyjnie w towarzystwie siostry i rodziców, ale również cioci, jej partnera i młodszej kuzynki. Po zjedzeniu wigilijnych potraw, rozpakowaliśmy prezenty i jak co roku, tak jak zapewne większość z Was, oglądaliśmy najbardziej popularny świąteczny film- Kevin'a samego w Nowym Jorku, klasyk! A jak w Waszych domach wygląda ten dzień? Spędzacie Wigilię z rodziną w domu czy organizujecie ją u babci czy cioci? :)


Milusia, jak co roku, jako pierwsza rozpakowała swój prezent haha :) ♥ Ja uciekam posiedzieć z rodzinką, a Wam życzę miłego wieczoru. Trzymajcie się cieplutko i do napisania kochani! ♥

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Cudne zdjęcia. Kurka ❤ w dniu Wigilii wiadomo zasiadłam do stołu z bratem, rodzicami i dziadkiem. Zjedliśmy, posprzątaliśmy i przyszedł czas na prezenty...tone prezentów haha. O północy jak co roku pasterka.I święto spędzałam w domu, ale z ciocia , wujem, chłopakiem, bratem i Jego dziewczyna oraz rodzicami . Kawka, kolacja, prezenty. A dzisiaj II święto zaczynamy od śniadanka, rodzice , chłopak, dziadek, brat , a następnie jedziemy do chłopaka i znowu haha prezenty, jedzenie , filmy ❤⛄💋🌲😑

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja każdego roku mam dwie wigilie , jedną u siebie druga u babci która mieszka 40 km ode mnie . Oczywiście było bardzo rodzinnie , prezentów nie zabrakło jak i Kevina , święta bardzo udane i brzuszki najedzone :D
    Pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku święta w gronie najbliższej rodzinki <3 Słodki piesio

    OdpowiedzUsuń
  4. My w tym roku wyjątkowo sami spędziliśmy Wigilię i powiem szczerze, że to nie to samo... Jednak przyjemniej jest w większym gronie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :) a piesek na końcu przesłodki! <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia!
    Ja w sumie mieszkam z jedną babcią i wszyscy do nas przyjeżdżają, moja ciocie i wujki z najbliższej rodziny od strony mamy, a następnie idziemy do mojej drugiej babcia i tam w tym roku oglądałam Kevina, haha :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia mają niepowtarzalny klimat!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wpis, szkoda, że święta już minęły :( zdecydowanie za szybko :(
    Zaobserwowałam Twojego bloga i byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś i Ty Zaobserwowała mojego :*
    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/a-moment-of-peace.html

    OdpowiedzUsuń