WHITE WINTER

16:13:00


I znowu muszę się do tego przyznać! Ach jak ja tego nie lubię, kiedy blog przez tak długi czas świeci pustkami i nagle wbijam z jakimś postem.. Chociaż chyba sami zdążyliście przyzwyczaić się, że pojawiam się i znikam. Nie chcę robić z bloga wysypiska śmieci, czy jakiegoś zbioru byle jakich zdjęć, byle tylko posty pojawiały się regularnie, nawet jeśli nie mają w sobie nic ciekawego. Zawsze staram się przychodzić z czymś, co może Was zaciekawić, zainspirować i spodobać. Mówiąc szczerze, przez ostatni miesiąc nie miałam z fotografią za wiele do czynienia. Jakiś czas temu jadąc z moją mamą i siostrą samochodem, obie zaczęły pytać mnie o bloga, dlaczego nic nie wrzucam i to zaniedbuję. W sumie sama zaczęłam zastanawiać się, dlaczego nic z tym nie robię, skoro sesja już dawno za mną i ciągle trwają ferie, dlatego tego samego dnia wyszłam na dwór z aparatem.. I wiem, że na blogu pojawiły się podobne zdjęcia w zeszłym roku, ale naprawdę uwielbiam kadry przyrody i myślę, że nigdy nie jest ich za dużo ☺ A wy lubicie takie foty czy nie przepadacie za makro? ☺


Zdjęcia zdjęciami.. może i zima pięknie wygląda na zdjęciach, ale mówiąc szczerze mogłaby już się skończyć. Też macie już dość mrozu, ubierania się na cebulę i wiecznie zimnych dłoni? 


Na sam koniec zostawiłam Wam tego słodkiego rodzynka, którego oczywiście nie mogło tu zabraknąć!☺ Sheylusia chyba nie za bardzo przepada za zdjęciami i modelka to raczej jest z niej kiepska, ale trzeba przyznać, że jako towarzyszka do zabawy spisuje się na medal ☺♥


Trzymajcie się kochani i do napisania! ☺

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Muszę przyznać, że zdjęcia po prostu cudowne! Masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow zdjęcia są naprawdę genialne. Rób to co kochasz i nie przerywaj tego. Pozdrawiam kochana, poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudne zdjęcia! Piękna zima:)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką zimę lubię... oglądać na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielki powrót Donci💕 super wpis ! Świetne zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i cudowny słodziak - kocham nad życie pieseczki <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna była zima, szkoda że było aż tak zimno;/

    OdpowiedzUsuń