PHONE PHOTOS I STYCZEŃ & LUTY

20:35:00


Witajcie kochani! Ostatni post ze zdjęciami z telefonu pojawił się bodajże na przełomie listopada i grudnia, więc myślę, że najwyższy czas na małą aktualizację. Początek roku zaczął mi się bardzo dobrze. W końcu odcięłam przeszłość grubą kreską i rozpoczęłam zupełnie nowy rozdział w moim życiu. Odzyskałam telefon po miesięcznej rozłące. Pewnie niewielu z Was zauważyło ten chwilowy brak mojej obecności w Internecie. Od połowy stycznia zaczęła mi się sesja. Jak się pewnie domyślacie, był to dość nerwowy i stresujący okres. Mówiąc szczerze, obawiałam się tego momentu, zwłaszcza na pierwszym roku, ale nie taki diabeł straszny jak go malują. Na szczęście zaliczyłam wszystkie egzaminy, zamykając tym samym pierwszy semestr na uczelni. 


Piwko na czilu z przyjaciółmi, i takie ferie to ja lubię! ☺ Jakiś czas temu odbyła się też impreza urodzinowa mojego taty, który niedawno skończył 50tkę! Przyjęcie rodzinne było totalną niespodzianką! Tata niczego się nie spodziewał i sam nie dowierzał, kiedy cała rodzina nagle pojawiła się w holu śpiewając 'sto lat'. Niestety, w tym całym zamieszaniu, nie zrobiłam żadnych zdjęć, więc musicie uwierzyć mi na słowo ☺


Takie zdjęcia to już chyba tradycja na blogu haha. Co jak co, ale kawa w "Fidze z makiem" obowiązkowo! Nawet pomiędzy egzaminami nic nie pomaga lepiej na stres niż porządna dawka kofeiny, a kawa w dobrym towarzystwie to już czysta przyjemność ☺


Raz wybraliśmy się nawet z chłopakiem nad jezioro ♥  //  Domówka z najlepszymi ☺


Mówiłam już, że uwielbiam kwiaty? Takie piękne dostałam od mojego chłopaka w Dzień Zakochanych! ♥ My ten dzień spędziliśmy na spokojnie w domu, czyli tak jak lubię najbardziej ☺ A Wy? Jak obchodziliście Walentynki? Wybraliście domowe zacisze czy może jak większość par udaliście się do kina na nową część Grey'a? ☺


Kadr pięknej białej zimy uchwyciłam w drodze na jedne z ostatnich zajęć w styczniu. Jejku! Zaraz już przecież marzec! Ach, czas ostatnio leci jak szalony, czyż nie? ☺


Wykorzystałam ferie jak tylko mogłam ☺ Odpoczęłam, wybawiłam się i w końcu znalazłam czas, aby spotkać się z przyjaciółmi. Aż nie chce się wracać na uczelnię.. A od jutra zaczynam już nowy semestr. Dajcie znać, jak Wy spędziliście ferie ☺ Trzymajcie się kochani i do napisania, buziaki!

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Świetne fotki! W moim stylu :) pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Walentynki spędziłam u swojego Chłopaka w domu. Najpierw kawka, potem wspólnie przygotowaliśmy kolację , do tego wino. Muzyka, film, sen . Dostałam piękny łańcuszek i różyczkę . Czuje się jak w raju z Nim ❤ z racji, że jestem na studiach zaocznych , nie mam ferii. Praca wre. Chciałabym napisać coś o mojej wolnej chwili, ale jej nie mam, życzę Ci dużo szczęścia z Chłopakiem oraz powodzenia na studiach ! :) Bardzo dobry wpis, nie zapominaj o nas i o blogu , czekamy na kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie luźne posty z dużą dawką zdjęć! :)
    Sama zastanawiam się nad stworzeniem takiej notki.
    A właśnie Grey - muszę w końcu obejrzeć nową część, czyżby najbliższe dni nie były odpowiednim momentem? heh
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny sposób na zapisanie wspomnień z życia! Dużo tutaj pozytywnej energii. Pozdrawiam serdecznie artoflife

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fotki. Ciekawy sposób na bloga. Rób to dalej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń