LUŹNY WPIS ☺

18:35:00


Przyznam szczerze, że odzwyczaiłam się trochę od pisania takich zwykłych, codziennych, lifestylowych postów. Nie da się ukryć, że przerwy na blogu robią swoje, a czas, który leci jak szalony, wcale nie ułatwia mi powrotu do systematyczności. I wiem, że może się powtarzam, ale naprawdę tęsknie za regularnym blogowaniem, tworzeniem wpisów i sesjami. Zdjęcia zdjęciami.. towarzyszą mi przecież na co dzień, czego nie trudno domyślić się po galerii mojego Instagrama. O powrocie na bloga myślę już od pewnego czasu, choć nawet nie zauważyłam, że minął już kolejny miesiąc, a ja znów nic tu nie wrzuciłam. Kilka dni temu, pogoda totalnie mnie zaskoczyła! Pojawiło się słonko, a temperatura pierwszy raz tego roku pozwoliła wyjść z domu bez kurtki i czapki! Szok! Jako, że tego dnia o dziwo wcześniej wstałam (jakby ktoś z Was nie wiedział jestem naprawdę mega śpiochem), postanowiłam wybrać się z moim chłopakiem na spacer do lasu. Intuicja chyba sama podpowiedziała mi, by zabrać aparat. 


Wbrew pozorom, bardzo lubię spędzać czas na świeżym powietrzu. Robienie zdjęć w terenie to jedno z moich najbardziej ulubionych aktywności poza domem. Nawet mój chłopak polubił robić mi zdjęcia, z czego mega się cieszę, dlatego na dniach powinny wlecieć na bloga jakieś foty ☺


Właśnie! Jak to się mówi święta, święta i po świętach! Jak Wam minęły święta kochani? ☺ Mi szczerze mówiąc minęły w błyskawicznym tempie! W ogóle zauważyłam, że ostatnio spędzam większość czasu poza domem/ze znajomymi. Pewnie dlatego tak szybko zleciał mi ten tydzień wolnego. Może to dobrze z jednej strony, bo nie za bardzo czuję ten klimat, chociaż z drugiej.. na uczelnie też się wracać nie chce. Ale dobra, nie ma co narzekać jak tak piękna wiosenka rozkwita nam za oknem! ☺


Uciekam. Trzymajcie się kochani i do napisania! ☺

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Zdjęcia mistrzowskie! Wrzucaj coś czesciej, to na pewno będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. my zwykle na spacery zabieramy aparat, nigdy nie wiadomo kiedy się trafi na coś ciekawego. ;) a Święta minęły nietypowo, bo byliśmy w Hiszpanii na wakacjach i było świetnie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda zachęca do tego, żeby coraz to więcej czasu spędzać na dworze! :) Sama uciekam do natury coraz to częściej, nie będę ukrywać! Oby więcej takich dni. Pozdrawiam cieplutko :)

    BLOG

    OdpowiedzUsuń