MAM KOTA?

15:07:00


Hej kochani! Jakiś czas temu widziałam na Instagramie ankietę dotyczącą zwierząt. Nie pamiętam czyj dokładnie był ten profil, ale nie jest to teraz ważne. Mianowicie padło pytanie kto jest "lepszym" przyjacielem człowieka- pies czy kot. Jakieś sugestie kto miał więcej głosów? Oczywiście,  jak się pewnie domyślacie.. pies wygrał, nic dziwnego. Ja osobiście już od małego również przepadam raczej bardziej za psami. Zawsze wydawało mi się, że koty są po prostu głupie, chociaż może to dlatego, że nie miałam za dużo z nimi do czynienia. Odkąd poznałam koty mojego chłopaka zaczęłam zmieniać stosunek do tych zwierząt i można powiedzieć, że nawet je polubiłam. Kilka dni temu, kiedy miałam akurat przy sobie aparat, zrobiłam im trochę zdjęć i stwierdziłam, że warto byłoby tu coś wrzucić. Zwłaszcza, że nigdy nie było tu tego typu zdjęć, ponieważ jeśli chodzi o zwierzęta, jesteście przyzwyczajeni raczej wyłącznie do kadrów mojego psa, który od czasu do czasu się tutaj pojawia. 


Jak widzicie, koty mojego chłopaka nie są raczej chętne do pozowania, ale do zabawy wręcz przeciwnie! Same podchodzą i zaczepiają, ale przez to są urocze. I właśnie za to je lubię. A wy? Macie/lubicie koty? ☺


You Might Also Like

5 komentarze

  1. A ja mam wręcz przeciwnie, od zawsze to koty są mi bliższe :D Chociaż to może przez to, że miałam tylko do czynienia z psami sąsiadów i rodziny? Nie wiem :) Ale kiedyś chciałabym mieć psiaka :)
    Zdjęcia bardzo ładne, uwielbiam fotografie kotów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękności! Ja mam kota, psa i królika :) Nie wyobrażam sobie życia bez zwierząt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 3 duże koty i od 2 miesięcy 5 małych :) Oczywiście małe, słodziaszki będą do oddania...
    Koty to bardzo mądre zwierzęta i tak samo jak psy mogą być wiernymi przyjaciółmi.
    Do tej pory ubolewam nad moim ukochanym Mirkiem - kotem nieco poszkodowanym przez los, gdyż urodził się bez jednego oczka... dokładnie w 2 dzień świąt Bożego Narodzenia zaginął... do tej pory nie wiem co się z nim stało. Uciec nie uciekł, gdyż był bardzo przywiązany do domu jak i właścicieli.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziaki:) ja mam kota ale też do zdjęć raczej chętny nie jest:)

    OdpowiedzUsuń