SPRING IS HERE!

16:34:00


Jejku nawet nie wiecie jak się cieszę z tej pogody! Aż chce się żyć i grzechem jest siedzieć w domu! Witam Was kochani w kolejnym wpisie! Dziś przychodzę ze zdjęciami, które zrobił mi mój chłopak kilka dni temu. Okolica, w której mieszka, jest spokojna i urokliwa, i szczerze mówiąc, bardzo mi się tu podoba i lubię tu przyjeżdżać. Lubię to, że można się tu wyciszyć, odpocząć od ludzi i po prostu złapać oddech. Zresztą zobaczcie sami ☺


Ajjj uwielbiam! A Wy lubicie takie klimaty? Czy jesteście bardziej za miastem? ☺


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Piękne zdjęcia! Twoj chłopak chyba ma duży talent fotograficzny haha :) faktycznie urokliwe miejsce. Ja mieszkam w mieście, pochodzę z terenów raczej poza miastem, ale jakoś bardziej przekonuje mnie życie w mieście. Aczkolwiek w takich miejscach bardziej wiejskich naprawdę można odpocząć i się wyciszyć, także do domu rodzinnego wracam chętnie co jakiś czas , aby uciec trochę od zgiełku miejskiego :) Świetny post, pozdrawiam! Milkowomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja też uwielbiam takie klimaty. Miejsca gdzie mogę popatrzeć na piękno natury, usiąść, zrelaksować się... coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za włosy i zdjęcia! Aż nie chcę się z tego wychodzić!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, spodnie z podniesionym stanem idealnie podkreślają Twoją figurę i dłuuuuuugie nogi :) Bardzo mi się podoba ta sesja :)

    OdpowiedzUsuń