W POSZUKIWANIU ZIMY

18:01:00



Jak wiecie, jestem zakochana w klimatycznych zdjęciach. Widząc pierwsze w dzisiejszym poście pewnie domyślacie się z jaką tematyką do Was przychodzę. Natura i przyroda- coś co bardzo lubię, bo w każdej porze roku inspiruje mnie w inny sposób. Ludzie często zastanawiają się czym i jak się inspirować. Odpowiedzi szukają przede wszystkim w Internecie, nie widząc impulsu do działań w codziennym życiu. Kilka dni temu, kiedy przyszłam jednego dnia ze szkoły, wzięłam aparat i wyszłam na dwór, niedaleko mojego domu. Wyszłam popstrykać, bo sprawia mi to przyjemność i frajdę, ale również wycisza. Na krótki spacer wybrałam się też następnego dnia i kolejnego, kiedy za oknem pojawił się szron i mgła. Już nie mogę doczekać się zimy! Nie przedłużając, zostawiam Was z małymi efektami moich odstresowujących wędrówek z aparatem.














You Might Also Like

7 komentarze

  1. piękne ujęcia :) zazdroszczę talentu! :) ja zupełnie nie potrafię robić zdjęć :<
    u mnie miałabyś prawdziwy raj- od niedzieli jest bialutko! :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Jejku, zazdroszczę śniegu! Ja chyba jeszcze troszkę na niego poczekam, bo jak na razie tylko deszcz za oknem. Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Fantastyczne ! <3
    Uwielbiam takie zimowe klimaty uchwycone na fotografiach. Mają w sobie magię ;)
    życzę powodzenia w chwytaniu kolejnych pięknych kadrów no i dużo śniegu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brrr, powiało chłodem, ale przyznajemy, że zdjęcia przepiękne! Zima, zwłaszcza w takim ujęciu, da się lubić, a może nawet uwielbiać! :-)

    OdpowiedzUsuń