TRÓJMIASTO

15:32:00

Witajcie kochani! Minął już dobry tydzień od mojego przyjazdu z przepięknego Trójmiasta, gdzie miałam okazję być na Open'erze. Tak!! Nareszcie się udało! O tym festiwalu marzyłam już od dobrych kilku lat i w końcu udało się zebrać fajną ekipę, i tam pojechać! Okej.. Open'er Open'erem, ale nie o tym dziś mowa. Nasz wyjazd nie składał się tylko z samego festiwalu, ale również chcieliśmy też wypocząć, więc więcej o naszym pobycie tam przeczytacie pomiędzy zdjęciami.

Nasza "dzika" plaża nieopodal naszego domku! Jedna z piękniejszych, na których dotychczas miałam okazję być!

Jak sami widzicie, przez pierwsze dni pogoda nam dopisywała, więc staraliśmy się wcześnie wstawać, żeby w stu procentach wykorzystać ten czas. Od razu po przyjeździe do Gdyni, gdzie znajdował się nasz domek, rozpakowaliśmy się i udaliśmy na plażę, do której mieliśmy dosłownie niecałe 200 metrów.

Podczas naszego wyjazdu chcieliśmy zobaczyć coś poza festiwalowym lotniskiem i dworcem, dlatego wybraliśmy się pewnego razu do Gdańska! Byłam tam po raz pierwszy i przyznam, że to naprawdę piękne miasto! Co prawda, nie zwiedziliśmy za dużo, bo tylko Starówkę, ale i tak bardzo mi się podobało. Zresztą co ja będę pisać, zobaczcie zdjęcia i oceńcie sami.

Gdańsk, piękny i słoneczny! Jeszcze tego samego dnia, po powrocie do naszego domku w Gdyni, zjedliśmy obiad i kolejny raz pojechaliśmy na dworzec. Tym razem naszym kierunkiem było molo w Gdyni Orłowo! Niestety nie zrobiliśmy za dużo zdjęć, ponieważ niebo było zachmurzone i robiło się już ciemno.

W kolejny dzień naszego wyjazdu, czyli w czwartek znów spędziliśmy czas aktywnie i tym razem wybraliśmy się do Sopotu! Tego dnia niestety pogoda zawiodła i od razu jak wysiedliśmy z pociągu, zaczął padać deszcz.

Kochani zobaczcie kogo spotkałam! Marta Wierzbicka z "Na Wspólnej" :)
To już tyle na dziś. Jeśli chodzi o zdjęcia i moje odczucia związane z Open'erem, to pojawi się o tym osobny post, ponieważ nie chciałam by ten był za długi. Ponadto tworzę też filmik/vloga z całego wyjazdu, więc mam nadzieję, że szybko się z tym uwinę i na dniach będzie dostępny na moim kanale. Trzymajcie się kochani i do napisania, buziaki!