WŁADYSŁAWOWO ♥

14:30:00

Cześć! Witajcie kochani po krótkiej przerwie w blogowaniu! Wiem, że to już połowa sierpnia, a ja nic nie wrzuciłam, ale wracam do Was po tygodniowym pobycie nad morzem z nowymi zdjęciami i postami! Przyznam szczerze, że bardzo tęskniłam za regularnym tworzeniem i dodawaniem wpisów, jednak nałożyło mi się kilka spraw, które niestety przyczyniły się do tego, że blog świeci pustkami. Ale nie o tym dzisiaj mowa! Jak sam tytuł wskazuje, dziś pierwszy post z Władysławowa, więc bez przeciągania, lecimy z tematem! 


Na wakacje pojechaliśmy czteroosobową ekipą, Janek, moja najlepsza przyjaciółka Pati ze swoim chłopakiem i ja. Naszą podróż rozpoczęliśmy o 5:21. Niestety nie udało nam się trafić na bezpośrednie połączenie z Kościana do Władysławowa, więc już po godzinie jazdy mieliśmy pierwszą przesiadkę w Poznaniu. Po kilku kolejnych godzinach dojechaliśmy do Gdyni, gdzie spędziliśmy godzinną przerwę w restauracji McDonald's. Następnie godzinka jazdy i w końcu byliśmy u celu! 


We Władysławowie byliśmy jakoś około godziny 14. Po rozpakowaniu bagaży i chwili odpoczynku udaliśmy się na spacer, aby zobaczyć okolice. W dzieciństwie byłam tam już raz, jednak w zupełnie innej części miasta, bardziej spokojnej, nieturystycznej. W sumie nie pamiętam za dużo z tamtego wyjazdu, ponieważ było to ponad dziesięć lat temu. Tym razem nasz domek nie był w samym centrum, ale mieliśmy dość blisko do morza, jak i wszystkich ulic z pysznymi restauracjami i foodtruckami. 


Mówiąc szczerze, pierwszego dnia, nie miałam za bardzo okazji zrobić za wielu zdjęć, ale przygotowałam dla Was inne posty, które mam nadzieje przypadną Wam do gustu. Na dniach pojawi się wpis z przepięknego Helu i mała kosmetyczna niespodzianka dla pań! Tej tematyki jeszcze na blogu nie było :) 

To tyle na dziś kochani, wbijajcie na snapa i insta, które znajdziecie po prawej stronie bloga. Ja zmykam do pracy, a Wam życzę miłego dnia! Trzymajcie się i do napisania, buziaki!

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Piękne zdjęcia!♡
    Miałam okazję raz być we Władysławowie i bardzo miło wspominam ten czas.:D
    Czekam na kolejne posty!♡
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak pięknie, byłam tam kilka lat temu :) aktualnie pakuję walizki na podróż poślubną :-P

    OdpowiedzUsuń