WROCŁAWSKIE ZOO

21:54:00

Witajcie kochani! Dzisiaj przygotowałam dla Was nowy post z weekendowego wypadu do Wrocławia i jak sam tytuł wskazuje, dziś zabieram Was do zoo! Mówiąc szczerze, już w dzieciństwie bardzo lubiłam zwierzęta i każda moja wizyta w zoo była dla mnie niemałą frajdą. Zostało mi to chyba do dzisiaj! Przy okazji tego wyjazdu, miałam idealną okazję żeby przetestować nowy aparat, który kupiłam kilka dni temu i przyznam, że spisał się świetnie, zresztą oceńcie sami :) 

Ojeeeej! ♥ Jaki uroczy kadr! ♥ 

Nie da się ukryć, że wśród zwierząt z aparatem w ręku czuje się jak ryba w wodzie! Niestety z powodu mega długaśnej kolejki i ograniczonego czasu nie udało nam się wejść do Oceanarium, nad czym trochę ubolewam, ale z pewnością wpadnę tam przy najbliższej okazji!
Poniżej zdjęcia z terrarium :)

Czy tylko mi tamtejsza atmosfera przypomina poznańską Palmiarnię? ♥

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Hihi to troszkę śmieszne ale sama mam konie kozy strusie owce i mnóstwo ptactwa. Moja mama ciągle mówi że mamy mini zoo :)

    :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się przyznać, że od dłuższego czasu marzę o zwiedzeniu zoo we Wrocławiu i dzięki pięknie wykonanym przez ciebie zdjęciem utwierdziłam się w tym przekonaniu :).
    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę na zdjęciu, że chyba udało ci się zobaczyć wilki. Jeśli tak to gratuluję, bo mimo tego, że zoo wrocławskie widziałam już kilka razy nigdy nie miałam szansy zobaczyć wilków, bo zawsze się gdzieś chowały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w zoo we Wrocławiu, fakt - jest tam super :D Żałuj, że nie byłaś w oceanarium, bo straciłaś chyba najlepsze :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam tam, świetne miejsce! A zdjęcia genialne! Wow! Widać że masz talent fotograficzny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie śliczne zdjęcia, bardzo ładnie jest w tym zoo, chyba za rok sie tam wybiore. Bardzo podoba mi sie zdjecie z żyrafą. :) CUDO

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  7. Że mnie tam jeszcze nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiego dokładnie aparatu i obiektywu używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia zrobione są Nikonem D3300 z obiektywem 70-300mm

      Usuń