AUTUMN INSPIRATIONS I TUMBLR

11:52:00

Witajcie kochani w kolejnym wpisie. Dziś przychodzę z luźnym wpisem o inspiracjach na jesień. Przyznam, że sama lubię tego typu posty, więc postanowiłam stworzyć coś w ten deseń. A wy lubicie inspirować się takimi wpisami? Za oknem pogoda niestety nie zadowala, ale nie można przecież dołować się głupią pogodą, co nie? :) Zauważyłam niestety, że niektórym z nas nie pasuje żadna pora roku i to jest po prostu przykre, ponieważ Polacy z reguły lubią narzekać. Latem nie bardzo, bo za ciepło i słońce nie odpuszcza, jesienią za dużo pada, a zimą jest zwyczajnie za zimno. Cóż, taki mamy klimat! Trzeba więc spojrzeć na pozytywy, zamiast ciągle narzekać. Osobiście nie znoszę takich ludzi, którym ciągle coś nie pasuje i narzekają dosłownie na wszystko. Co prawda, w okresie jesiennym i zimowym nie ma za bardzo co robić poza domem, ale warto ten czas zagospodarować dla siebie. Ile razy odkładaliście coś na później w trakcie trwania wakacji? Tak! Doskonale to znam i sama mam z tym problem. Teraz więc jest idealny czas na zrealizowanie wszystkich zaległych spraw i obowiązków. Poza tym, przecież większość z nas zaczęła naukę w liceum czy na studiach, więc z pewnością nie musimy martwić się o 'czas wolny' po zajęciach. Dobra, szkołę zostawmy może w spokoju i przejdźmy do tematu. Wyszukałam sporo jesiennych inspiracji na zdjęcia, ale nie tylko. Na poniższych zdjęciach znajdziecie również typowe must have na ten sezon i jesienne stylizacje. Większość obrazków pochodzi głównie z mojego tumblra, którego znajdziecie na czarnym górnym pasku bloga. Ostatnio zaczęłam być tam aktywna, więc serdecznie zapraszam :)


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Białe buty są świetne .. jednak mało praktyczne w jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje, kocham takie wpisy. Sama w sumie takie tworze ;)

    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterki to najpiękniejsze jesienne inspiracje - ten biały jest fenomenalny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne stylizacje wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te Twoje inspiracje <3 Uwielbiam futrzaki !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja kocham takie inspiracje! <3 EKSTRA!

    OdpowiedzUsuń