INSPIRUJĄCE INSTAGRAMY- FOTOGRAFIA

21:58:00

Cześć kochani! Dziś trzeci wpis z serii fotograficznej, o której zapewne zdążyliście już zapomnieć. Wiem wiem, ostatni post tego typu pojawił się na początku marca, więc nie ma się co dziwić.  Sama trochę to zaniedbałam, ale postanowiłam jednak do tego wrócić, ponieważ wnioskując po ilości komentarzy, stwierdziłam, że chyba lubicie takie posty. I właśnie dlatego wbijam dziś z nową świeżutką porcją jednych z moich ulubionych fotograficznych Instagramów do polecenia! Bez zbędnej gadaniny, przejdźmy do tematu! :)


Jestem przekonana, że pewnie większość kojarzy tą panią ze zdjęcia, no bo przecież kto nie znałby youtuberki, która ma ponad milion subskybentów?! Jak wiadomo w Polsce niewiele osób może pochwalić się takim wynikiem, więc duży szacunek dla niej. Tak! Pierwszy Instagram, który chciałabym Wam pokazać należy do Zuzi Boruckiej, znanej też jako Banshee. Jak sami widzicie, Zuzia poza działalnością na Youtubie, zajmuje się także fotografią. Jeśli tak jak ja lubicie zdjęcia z naturą w tle, zapewne jej insta (zuzeklobuzek) również przypadnie Wam do gustu, ponieważ Zuzia sama często wspomina o tym, że kocha kwiaty i naturę. W sumie wystarczy rzucić okiem na jej profil i roślinność od razu rzuca się w oczy. Ajć, uwielbiam takie naturalne kadry i klimat jaki potrafić stworzyć na zdjęciach! Zobaczcie sami- link tutaj! ♥


Kolejny profil nie należy do osoby znanej, ale chodzi mi właśnie o to, żeby pokazać Wam też takie nieznane perełki, ponieważ takie osoby są naprawdę źródłem wielu inspiracji. Instagram jest prowadzony przez dziewczynę, która z tego co się orientuję, studiuję fotografię. Myślę, że nawet bez tego faktu, można wywnioskować, że ma zwyczajnie do tego talent (no i piękne modelki hihi), wystarczy spojrzeć na jej profil i różnorodność zdjęć. Poniżej wrzuciłam zaledwie kilka z nich, ale zachęcam, aby wpaść na insta po więcej (kingak.art). Znajdziecie tam dużo kadrów zrobionych po ciemku, a myślę, że to nie lada wyczyn zrobić dobre zdjęcie w takich warunkach, sama często mam z tym problem (i zapewne wciąż słaby sprzęt haha). Link do profilu- tutaj! :)


Czas na ostatni profil.. Prowadzony jest przez fotografkę, Jorden Keith, przed której obiektywem znalazła się m.in światowej sławy amerykańska modelka Hailey Baldwin, której zdjęcie możecie zobaczyć poniżej. Jej Instagram różni się od innych ze względu na to, że większość zdjęć, które publikuje, zachowana jest w tonacji czarno-białej. Artystka posługuje się również kontrastem na kolorowych zdjęciach, przykładem może być ostatni przedstawiony przeze mnie kadr. Po więcej fotografii zapraszam na sam profil, link znajdziecie tutaj! :) Dajcie znać, czy podobają Wam się tego typu posty i co myślicie o samych insta. Znacie? Lubicie? :) Okej, na mnie już czas, trzymajcie się kochani i do napisania. Buziaki!



You Might Also Like

5 komentarze

  1. Przyznam szczerze, że nie znałam tej pani numer jeden! Chyba nie jestem na bieżąco z Youtube :P Ale zdjęcia instagramowe ma naprawdę śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne i inspirujące profile! Bardzo spodobał mi się Twój wpis ♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. woow, zdjęcia Zuzanny też bardzo lubię :) oglądając takie zestawienia aż ma się ochotę chwycić za aparat i wyskoczyć na zdjęcia :)

    http://skyler-blu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za Zuzią Borucką, a reszty osób nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! Chciałabym mieć kiedyś tak piękny profil na swoim Instagramie O.O

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń