PODSUMOWANIE

13:30:00

Witajcie kochani w ostatnim dniu i zarazem ostatnim poście tego roku. Nadszedł czas na podsumowanie, więc na początek cofniemy się do Sylwestra 2015. Tego dnia sporządziłam listę dziesięciu "życzeń" i planów, które chciałabym zrealizować. Zrobiłam też pamiętnik/album ze zdjęciami z całego roku, o którym niedawno wspomniałam i jest o tym post.
Cały rok 2016 aż do dnia dzisiejszego był dla mnie wspaniałym czasem. Wiadomo, nie zawsze było kolorowo i nie zawsze wszystko szło po mojej myśli, ale zaliczam go do udanych. Był to fajny okres między innymi ze względu na sezon osiemnastek, ponieważ przynajmniej raz w miesiącu miałam przyjemność świętować osiągnięcie pełnoletności z moimi znajomymi, więc trzeba przyznać, że dużo się działo.

Pierwsze zdjęcie, o którym warto wspomnieć, przypomina mi o styczniowym wyjeździe do Poznania. Razem z Jankiem, Jego rodzicami i bratem zwiedziliśmy wtedy piękną Palmiarnię, która kojarzy mi się z czasami podstawówki, ponieważ właśnie wtedy byłam tam po raz pierwszy ze szkolnym chórem. W styczniu odwiedziliśmy również wrocławskie Zoo i Oceanarium, które zrobiło na mnie mega wrażenie! Chociaż wybrałabym się tam również latem. Polecam wszystkim, piękne miejsce!
18stka Moni! // Połowinkowo z Maliną // gurls // Sylwester z najlepszymi! // dwie Dominiczki<3
Tak jak już wcześniej wspominałam, miałam okazje bywać na wielu imprezach. Zdjęcia przedstawiają tylko kilka z nich, co nie znaczy, że należą do tych najlepszych, jednak na pewno zaliczają się do udanych! Każda z imprez była inna, ale na swój sposób wyjątkowa, więc każdą będę inaczej wspominać. Cieszę się też, że w tym roku nabyłam wiele znajomości, bo lubię poznawać nowych ludzi, a z niektórymi przerodziło się to nawet w przyjaźń.
dwa lata z misiem! // ćwiczę! // malutka Gabrysia<3 // Poznań // grill z ekipą
W maju zaczęłam systematycznie ćwiczyć i trzymać dietę. Chciałam przecież jakoś wyglądać na plaży i dobrze czuć się w swoim ciele. Wiecie jak to jest.. W końcu wzięłam się za siebie i ćwiczyłam nawet w lipcu, kiedy pracowałam na magazynie. Praca nie była sielanką. Dojeżdżając do niej rowerem przez całe miasto, pokonywałam codziennie około 4/5 km w jedną stronę, już nie mówiąc o kilometrach robionych przeze mnie na samym magazynie! Cieszę się, że się nie poddałam, bo efekty były i nawet znajomi prawili miłe komplementy. Warto więc walczyć o swoje.
powrót z pracy // moje cudeńko!!<3 // Poznań // domóveczka // artistiko?
Tak, pracowałam nie tylko na magazynie w moim mieście, ale też przez całe 5 dni pracowałam w firmie sprzątającej, gdzie razem z moim chłopakiem sprzątaliśmy pewien magazyn.  I nie, nie wstydzę się tego. Dzięki tej pracy nauczyłam się kilku rzeczy, poznałam fajnych ludzi i bardzo pozytywnie wspominam ten czas, bo praca przebiegała w luźnej atmosferze. Poza tym mogłam spędzić więcej czasu z moim chłopakiem. Jak na dorosły wiek przystało, wolałam iść nawet do takiej pracy niż siedzieć w domu i brać kasę od rodziców. Wiadomo, że praca nie była moją wymarzoną, ale zawsze staram się znaleźć jakieś plusy, bo grunt to pozytywne nastawienie!
Zoo w Poznaniu // miesięcznica // droga do pracy // powrót z drugiej pracy // trochę fit?
W połowie czerwca wybraliśmy się z Jankiem na cały dzień do Poznania. Naszym głównym celem było Zoo znajdujące się niedaleko Jeziora Maltańskiego. Uwielbiam zwierzęta i cieszyłam się jak małe dziecko widząc żyrafy, małpki czy moje ulubione słonie, bo lubię je od dzieciństwa, i to nie przypadek haha! Polecam wszystkim się tam wybrać :) Tutaj post z tego dnia.

Początek sierpnia również wspominam bardzo fajnie, ponieważ wtedy wyjechałam z moim chłopakiem na pierwsze, wspólne wakacje. Punktem docelowym było Mielno! Moje ulubione miasteczko nadmorskie. Pomimo tego, że przez większość naszego pobytu tam padał deszcz, to i tak dobrze to wspominam. Nie ważne gdzie (i w jakiej pogodzie), tylko z kim. Odsyłam do posta, bo jest tam cała relacja z wyjazdu. 

Tak jak w Mielnie było deszczowo, tak nad jeziorem, gdzie wybraliśmy się ze znajomymi, cały czas  świeciło słońce. W połowie sierpnia wybraliśmy się kilkuosobową ekipą do Brenna, małej miejscowości oddalonej od Kościana o jakieś 50 km. Jeśli ktoś chce obejrzeć więcej zdjęć, zapraszam tutaj :)
Moja osiemnastka!
W lipcu obchodziłam swoje 18 urodziny tylko z moim chłopakiem, i muszę przyznać, że były to najcudowniejsze urodziny jakie dotychczas miałam. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła z tego wyjątkowego dnia małej relacji, także zainteresowanych odsyłam do posta, link tutaj


No i nie zapominajmy o jednym z ważniejszym! W wakacje założyłam bloga! Decyzja, która ciągnęła się już o długiego czasu, w końcu została podjęta i powstał sobie taki mały blog, który rośnie każdego dnia, z każdym nowym postem coraz bardziej, z czego przeogromnie się cieszę! Powiem szczerze, że zakładając bloga bałam się hejtów i komentarzy, ale teraz widzę, że nie warto się tym w ogóle przejmować. Hejterzy znajdą się wszędzie, ale ja bloga prowadzę przede wszystkim dla siebie. Lubie to co robię, lubię robić zdjęcia i zaglądać tutaj z różnymi nowościami, i będę to robić, nawet jeśli ktoś tego nie pochwala.

Efekty zaledwie kilku sesji, które udało mi się zrealizować w listopadzie i grudniu.

W październiku razem z moją klasą odwiedziłam po raz pierwszy Toruń! Pomimo brzydkiej pogody spędziliśmy super dzień na ostatniej wycieczce szkolnej. Od razu zakochałam się w tym mieście, tak samo jak w Krakowie rok temu. Odsyłam do posta- klik.

18 Wiczki // mój fotograf // świątecznie // rogale marcińskie // 18 Janka ♥
Na początku wspomniałam o liście planów na ten rok. Spełniłam z niej dokładnie 7 punktów z 10. Naprawdę polecam każdemu ułożyć taki własny spis planów i marzeń do zrealizowania. Dla mnie ten rok był szczęśliwy i życzę sobie, żeby 2017 był jeszcze lepszy, i Wam kochani oczywiście życzę tego samego. Trzymajcie się cieplutko! Szczęśliwego Nowego Roku! :)


Jeśli chcecie być na bieżąco :) snapchat- d0nciia

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Świetne podsumowanie ! Szkoda, że tak mało zdjęć z tych imprez. Szczęśliwego Nowego Roku 2017! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam zrobić spamu. Dzięki! I nawzajem oczywiście :)

      Usuń