CO ZABIERAM ZE SOBĄ NA LETNIE WAKACJE?

14:13:00

Witam Was w pierwszym sierpniowym poście! Jak te wakacje szybko lecą!? I pomyśleć, że za miesiąc wracamy do szkoły.. No dobra, ale nie psuje Wam tej pięknej wakacyjnej sielanki moimi rozmyśleniami i realiami, niestety. Wracając do posta.. Z racji tego, że zbliża się mój 5-cio dniowy wyjazd nad morze postanowiłam pokazać Wam co ze sobą zabieram. No więc zaczynajmy :)



KOSMETYKI I COSMETICS


Zaczynając od kosmetyków do włosów, to zabieram zaledwie mini szampon i odżywkę firmy WELLA, które bez problemu mi starczą. Poza tym jak widzicie na zdjęciu biorę również jedwab (BIOSILK) i maskę do włosów z keratyną (KALLOS), którą mega polecam :)


Gdyby ktoś pytał - nie, nie używam podkładu. W sumie już od dość długiego czasu.. 
Myślę, że szkoda takiej młodej cery żeby przykrywać ją toną tapety, zwłaszcza teraz latem. Nie dość, że nie wygląda to dobrze, to nasza skóra nie oddycha. Jeśli chodzi o podkłady to zdecydowanie jestem przeciwniczką stosowania ich latem. Ja osobiście używam korektora żeby zakryć niedoskonałości, ale to i tak sporadycznie.





 Nad morzem podobno komarów nie ma, ale ja i tak nie rozstaje się z moim przyjacielem OFF'em :)


CIUCHY I CLOTHES


wszystkie z sinsay :)


W mojej walizce obowiązkowo muszą znaleźć się wygodne crop top'y, uwielbiam! :)




3 pary szortów z wysokim stanem, bo tylko takie noszę. (od lewej: hm, hm, bershka)


Zabieram ze sobą tylko jedną parę długich spodni (z wysokim stanem ofc), więc mam nadzieję, że przez cały nasz wyjazd będzie ciepło, oby! 


ACCESSORIES I DODATKI




(od lewej: sinsay, stradivarius)



INNE I OTHER



kosmetyczka I selfie stick I odpowiednio wyposażony portfel

To tyle na dziś, mam nadzieję, że post Wam się spodoba :)
Jeśli macie jakieś pytania czy uwagi, to śmiało piszcie w komentarzach, chętnie odpowiem :)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Dla mnie wakacyjne zestawy muszą być przede wszystkim proste. Dzięki temu zawsze skomponuje się fajną stylizację. Często zabieram też koszule (https://modbis.pl/pol_m_Bluzki-i-koszule_Bluzki-846.html), bo wbrew pozorom super chronią przed upałem i promieniami słonecznymi, a jeśli mam jakąś długą i luźną, zakładam ją nawet na plażę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń