KRÓTKA RECENZJA PERFUM

21:41:00

Witajcie kochani! Dziś temat typowo kobiecy, aczkolwiek panowie również mogą coś stąd wynieść, więc zapraszam do czytania. W dzisiejszym poście chciałabym dać Wam małą recenzję kilku perfum. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)




1.         "INSTINCT" / firma AVON

Muszę przyznać, że ostatnio jednym z moich ulubionych i tym samym najczęściej używanym jest perfum "instinct". Oprócz pięknej butelki ma bardzo kobiecy i nieco słodki zapach. Utrzymuje się dosyć długo na ciele. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona i gorąco polecam :)  10/10



2.    "DREAMS" / firma AVON

Ten również należy do moich ulubieńców. W porównaniu do poprzedniego jest bardziej słodki, aczkolwiek mi samej wcale to nie przeszkadza, bo uwielbiam takie zapachy. Co do trwałości, to podobnie jak INSTINCT dobrze się utrzymuje. Polecam :)  10/10



3.   "LITTLE BLACK DRESS" / firma AVON

Kolejny perfum jest również z firmy AVON. Generalnie muszę polecić ich kosmetyki, bo są naprawdę dobrej jakości, nie jakiś szajs. Ten mam akurat po raz drugi, i jestem mega zadowolona :) Zapach intensywny, kobiecy, kwiatowy.  10/10


4.   "LITTLE GOLD DRESS" / firma AVON 

LITTLE GOLD DRESS" również gorąco polecam, przepiękny zapach! Jedynym minusem jest fakt, że chyba został usunięty ze sprzedaży (choć pewna nie jestem), nad czym ubolewam, bo to mój pierwszy zapach od AVON i mega mi się sprawdził!  Zdecydowanie  10/10 :)


Z tej kolekcji jest jeszcze "LITTLE LACE DRESS" i "LITTLE RED DRESS" z tego co mi wiadomo, i jestem mega ciekawa tych zapachów. Jeśli ktoś ma, to niech da znać w komentarzu :) Będę wdzięczna. 



5.     "CHANEL No.5"

Jeśli chodzi o ten perfum, to niestety bardzo się zawiodłam. Kupiłam go "w ciemno", bez możliwości sprawdzenia zapachu, bo było moim błędem. Myśląc, że z takiej dobrej, no i nie ukrywajmy, drogiej firmy perfum na pewno będzie piękny, niestety okazał się totalnym niewypałem. Zapach BARDZO intensywny, utrzymuję się na ciele cały dzień, a na ubraniach jeszcze dłużej. Jeśli miałabym powiedzieć co mi przypomina, to zapach starej babci, serio. Nie polecam i szczerze żałuje zakupu.  -1/10



To wszystko na dziś. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i do następnego :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Chanel jest piękne, stosuj bardzo oszczędnie. Wówczas ten zapach zacznie działać z Twoim własnym zapachem ciała.

    OdpowiedzUsuń