NADZIEWANA PAPRYKA

22:19:00

Cześć wszystkim! Przychodzę do Was z czymś nowym. Pomysł wleciał mi do głowy na zupełnym spontanie, ale stwierdziłam, że czemu nie! Mam dla Was mój wymyślony amatorski przepis na nadziewaną paprykę i chciałabym się nim z Wami podzielić. W sumie od dawna chciałam już to zrobić, ale jakoś nie miałam okazji, a przepis jest banalnie prosty i szybki. Dziś w końcu nadszedł ten dzień, kiedy przyrządziłam to po raz pierwszy, i muszę przyznać, że było pysznie :)




Składniki:
- 2 jajka,
- papryka,
- pomidor (albo pomidorki koktajlowe),
- 1 kabanos,
- plaster żółtego sera,
- oliwa z oliwek albo olej,
- sól i pieprz.




Jak to zrobić?

Na patelni rozgrzewamy kilka kropel oliwy z oliwek. Po umyciu warzyw, z papryki wycinamy 2 grube plastry i wyjmujemy z nich pestki. Obieramy pomidora i kroimy w małą kosteczkę. Tak samo kroimy kabanosa. Następnie wkładamy na patelnie plastry papryki i środek wypełniamy kabanosem i pomidorkami. Wbijamy jajka i przyprawiamy solą i pieprzem. Ja użyłam jeszcze przyprawy bazyliowej :) Na koniec przykrywamy kawałkiem sera i czekamy kilka minut, aż jajko dojdzie.





SMACZNEGO!☺

You Might Also Like

0 komentarze