CLOUDY DAY BY THE SEA

22:59:00


Żeby aż tak bardzo nie zamęczyć Was podobnymi wpisami z Wrocławia, dzisiaj wbijam jeszcze z zaległym wakacyjnym postem! Kilka dni temu przeglądałam zdjęcia z tegorocznych wakacji do nadchodzącego wpisu Phone Photos i znalazłam foty z Władysławowa, których jeszcze tutaj nie było! Stwierdziłam, że podzielę się nimi z Wami, nawet pomimo tego, że nie jest ich za dużo, ale jak już kiedyś wspominałam- lubię dokumentować lifestyle na blogu, co pewnie sami zdążyliście już zauważyć :) 


Jakby nie patrzeć, pogoda jaka była tamtego dnia przypomina tą z ostatnich dni. Szaro, buro i ponuro.. No i od czasu do czasu zaskoczy nas mżawka :) Jak wracam pamięcią do zeszłorocznego pięknego i słonecznego września, to aż nie chce mi się wierzyć w to, co dzieje się za oknem, bo pogoda jeszcze bardziej przygnębia. I w sumie nawet cieszę się, że prawie cały dzień spędzam w pracy, bo chyba zanudziłabym się na śmierć siedząc ciągle w domu i nic nie robiąc, a w pracy przynajmniej coś się dzieje. Mówiąc szczerze, przez tą pogodę, nie mam ochoty ostatnio nigdzie wychodzić. Czuję chandrę, która odwiedza mnie co roku, właśnie w tym okresie. Nawet w dzień wolny wole spędzić czas z chłopakiem w domu, obejrzeć jakiś film i dobrze zjeść niż spacerować w takiej pogodzie. Przecież to jeszcze nie czas, żeby ubierać się na cebulkę, co nie? :) Chociaż skoro nawet ja nie mam już ochoty na wyjście z domu, to chyba jesień nadchodzi dużymi krokami, bo z reguły bardzo lubię spotykać się ze znajomymi na mieście. 


Takie fajne mewki spotkałam w porcie podczas pobytu we Władysławowie. Oczywiście żartuję.. wcale nie są fajne, wręcz przeciwnie! Tak jak prawie wszystkie zwierzęta uwielbiam, tak ptaków z całego serca nienawidzę! Pamiętacie może jak w poście z Władysławowa pisałam Wam o pięknej pogodzie, jaka akurat Nam się trafiła? Jak sami widzicie, tego dnia było wręcz przeciwnie.. ciągle wiało i przelotnie padał deszcz, i właśnie dlatego zrobiłam tak mało zdjęć, niestety. Ale dobra, już tak nie narzekam, bo przyznam szczerze, że mieliśmy wymarzoną pogodę na odpoczynek. A jak Wam minęły wakacje i czy pogoda nie zawiodła? :)

Outfit idealnie dopasowany do pogody, z pewnością :)

Wracając jeszcze na chwilę do pogody (znowu! haha) i nadchodzącej kolorowej pory roku. Z jednej strony szczerze nienawidzę jesieni ze względu na pogodę i przygnębiające samopoczucie, jakie wywołuje, ale myślę, że nie tylko mnie ten problem dotyka. Jednak jesień ma również swoje pozytywne strony i z drugiej strony już nie mogę doczekać się tego czasu! Bardzo chętnie zrobiłabym jakąś fajną tematyczną sesje, bo przyznam szczerze, że tęskno mi za tym, a w wakacje niestety nie miałam na to kompletnie czasu. Czy ktoś jest chętny na zdjęcia? :) Czas wypróbować nowy sprzęt przy współpracy z modelką (albo modelem!) :)


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Trochę tęsknie za takimi klimatami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo niezbyt ciekawej pogody nad naszym morzem mam nadzieję, że wyjazd się udał :). Muszę przyznać, że pięknie wykonane zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę! Az mi sie zachciało nad morze :( super wpis i świetne zdjęcia ! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Również czuję chandrę związaną ze zbliżającą się jesienią - miło popatrzeć więc na wakacyjne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam już ubieram się na cebulkę ;) ach w tym tygodniu wyjezdzam nad morze i już nie mogę się doczekać. Zdjęcia wyszły pięknie.

    OdpowiedzUsuń