SPACEROWELOVE

20:02:00

Letni powiew wiatru, malowniczy widok starych kościołów, unoszący się w powietrzu zapach jedzenia i dźwięk saksofonu, rozproszony po Ostrowie Tumskim. Scena jak z filmu? Takie spacery mogłabym zaliczać każdego wieczoru w towarzystwie mojego chłopaka. Mówiąc szczerze podczas ostatniego pobytu we Wrocławiu, oprócz zwiedzania, znaleźliśmy również chwilę na odpoczynek w formie spaceru, podczas którego rzeczywiście poczułam się trochę jakbym grała w swoim ulubionym wyciskaczu łez. Mowa oczywiście o Pamiętniku, który naprawdę polecam Wam całym serduszkiem. 


Nie wiem jak Wy, ale osobiście uwielbiam takie miejsca jak Wrocław! Dlaczego? Bo niewątpliwie przyciągają klimatem. Zwłaszcza wieczorem, gdy słońce zachodzi i wszystko staje się takie magiczne, jak w filmie! Co zresztą sami możecie zobaczyć na zdjęciach i przyznać mi rację. Atmosfera tego miasta bardzo kojarzy mi się również z Krakowem, w którym zakochałam się już od pierwszego (i niestety jedynego) pobytu! Jeśli ktoś nie był, to zachęcam pojechać, bo naprawdę warto. Pomimo tego, że byłam tam zaledwie raz, myślę, że jest to jedne z piękniejszych polskich miast. 


Co za klimat! Ajjj uwielbiam! W przyszłości chciałabym zamieszkać na przedmieściach jakiegoś większego miasta typu Wrocław czy Poznań albo Kraków! Marzy mi się mały domek z pełnym kwiatów ogrodem w spokojnej okolicy pod miastem. Już wyobrażam sobie letnie romantyczne wieczorki na tarasie w Jego towarzystwie ♥

♥ WrocLOVE ♥

Do napisania. Trzymajcie się kochani ♥

You Might Also Like

4 komentarze

  1. robisz bardzo ładne zdjęcia :D pozdrawiam paulinoowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam we Wrocławiu, muszę nadrobić! Też lubię "Pamiętnik" :)

    http://zuzmot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjecia, bardzo mi sie podobaja :0

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest Wrocław mimo, że nigdy tam nie byłam. Co do Krakowa wydaje mi się, że tylko raz tam byłam i to na krótko a wielka szkoda, bo jest jednak co zwiedzać. Raczej byłam w Zakopanym w którym się zakochałam.
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń