RYNEK & SKY TOWER

19:44:00


Hej kochani! Witajcie w kolejnym (wrocławskim) wpisie haha ♥ Przyznam szczerze, że podczas tworzenia ostatnich zaległych wpisów, zdałam sobie sprawę jak szybko te wakacje zleciały! Była to w sumie najdłuższa przerwa wakacyjna, ponieważ miałam wolne aż przez cztery miesiące, ale nie przypuszczałam, że minie mi to aż w takim tempie! Chociaż nie ma się co dziwić, w te wakacje byłam bardzo zajęta, ponieważ miałam dużo planów, które chciałam zrealizować, a do tego doszła jeszcze praca. Oczywiście nie narzekam, bo jest wręcz przeciwnie! Fajnie, że dużo się działo, ponieważ nie nudziłam się i stwierdzam, że były to chyba moje najbardziej produktywne wakacje w życiu! Zawsze wakacje kojarzyły mi się z późnym wstawaniem i spotkaniami ze znajomymi, a tym razem było zupełnie inaczej. Większość dni miałam zaplanowanych i zorganizowanych, więc liczba luźnych dni, w których mogłam pozwolić sobie na odrobinę lenistwa była znikoma. Można powiedzieć, że praca w sumie pomogła mi się zorganizować, żeby zrobić jak najwięcej. Wiem, że wakacje już dawno za nami, a za oknem zaczyna się powoli prawdziwa jesień, dlatego przychodzę dziś do Was jeszcze z wakacyjnym wpisem z mojego krótkiego pobytu we Wrocławiu, bo na jesienne posty jeszcze będzie czas. To już ostatni taki post na blogu, więc w końcu dam Wam spokój na jakiś czas z tym miastem haha :) ♥



Jejkuuu! Ja już tęsknie za tą piękną pogodą! Ostatnio stwierdziłam, że w tym roku w ogóle nie nacieszyłam się słońcem, a jak pomyśle sobie o deszczowej jesieni i zimie, to dosłownie wszystkiego mi się odechciewa. Kto też tak ma?



Powtórzę się już któryś raz, ale uwielbiam Wrocław! ♥ Tego dnia trafiliśmy akurat z pogodą i pod wieczór mogliśmy patrzeć na panoramę miasta przy zachodzie słońca. How romantic! ♥


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Jej chyba to najlepsze spędzone wakacje twoje, Niedługo pewnie studia zaczną się to przydał się tyle czasu odpoczynku umysłowego oraz naładowania akumulatorów.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się wybieram już od jakiegoś czasu do wrocławia, ale nigdy mi nie podrodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, planuję w najbliższym czasie odwiedzić Wrocław ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja we Wrocławiu będę mieć w końcu możliwość zwiedzić już za tydzień nie mogę się doczekać <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tam cudownie!
    Muszę tam kiedyś pojechać, zaciekawiłaś mnie :)

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń