PHONE PHOTOS I WAKACJE 2017

17:18:00


Cześć kochani! Sierpień za nami, wrzesień za nami, a na blogu już od dawna nie pojawił się post typu Phone Photos, a dobrze wiecie, że ja bardzo lubię tą serie! Tak więc dziś przygotowałam jeden z bardziej sentymentalnych wpisów tego roku, czyli podsumowanie wakacji. Nie ukrywam, że pomimo tego, że pracowałam przez całe bite cztery miesiące, bardzo dużo działo się w tym czasie. Bez przedłużania, przejdźmy do tematu, bo coś czuję, że zapowiada się długi post.

Gdynia po raz pierwszy, czerwiec 2017 ♥
Tradycyjnie selfik ze snapa :) Nazwa- d0nciablog ♥
Na ten wyjazd czekałam od grudnia i mówiąc szczerze, nie spodziewałam się, że będzie tak świetnie! Mowa oczywiście o wszystkim znanym Open'erze, o którym marzyłam już od kilku dobrych lat. Przy okazji tego wyjazdu miałam możliwość zwiedzić Trójmiasto, z czego bardzo się cieszę, bo byłam tam po raz pierwszy! Na temat wyjazdu i samego festiwalu nie będę się rozpisywać, ponieważ powstały o tym dwa osobne posty, które są już na blogu, także zainteresowanych zapraszam do lektury! :) Sama wybieram się tam ponownie za rok, więc powiem tylko tyle, że naprawdę polecam każdemu przeżyć coś takiego chociaż jeden raz w życiu! Niesamowite emocje i super wspomnienia gwarantowane!

5 AM, road to work 
Wspominałam Wam już, że przez całe wakacje pracowałam. Niektórzy moi znajomi bardzo dziwili się, że nie zostawiam sobie czasu wolnego na wypoczynek i wręcz podziwiali mój zapał. Ale ja zupełnie inaczej to widziałam i miałam zupełnie odmienne zdanie na ten temat. Po pierwsze, lubiłam moją pracę, więc nawet codzienne wstawanie o 4 i nocki nie były dla mnie problemem. Poznałam tam mnóstwo fajnych i ciekawych ludzi, z którymi cały czas mam kontakt! Poza tym, dzięki temu mogłam pozwolić sobie m.in na wyjazd na wakacje, Open'era i spełnienie jednego z moich marzeń- kupna własnej lustrzanki! I to nie jest tak, że nie miałam nic z wakacji, ponieważ mimo pracy, znalazłam czas na weekendowe wyjazdy, spotkania czy imprezy z przyjaciółmi, więc to kwestia organizacji. 

Birthday girl ☻♥
27 lipiec czyli moje 19ste urodziny i wymarzony prezent od Janka ♥
Władysławowo, sierpień 2017 ♥

Najlepsza ekipka pod słońcem ♥☺
Zakochałam się w naszym pokoju! Świetna miejscówka! ♥
W tym roku po raz kolejny udało mi się odwiedzić polskie morze z moim ukochanym! Tym razem naszym celem było Władysławowo, gdzie miałam okazję spędzić już wakacje w dzieciństwie. Na tygodniowy wyjazd zabrali się z nami nasi bliscy znajomi. Urlop w takim towarzystwie bardzo mi się przydał, ponieważ mogłam chociaż na chwilę poczuć, że jednak mam wakacje. Podczas pobytu we Władysławowie, razem wpadliśmy na pomysł, żeby odwiedzić Hel! Z tego dnia również jest wpis na blogu, więc zainteresowanych zapraszam :)

♥  HEL 2017 ♥  Zdjęcie z serii: Doncia na wakacjach ♥
11 sierpnia, czyli warsztaty NeoNail we Władysławowie :)
23 sierpnia spełniłam jedno z marzeń kupując lustrzankę ♥
WrocLOVE, sierpień 2017 ♥
#spacerowelove po wrocławskim rynku ♥
Pierwszy raz byłam w Sky Tower i jestem zakochana w tym widoku ♥ Pomimo mojego lęku wysokości!
Jeśli obserwujecie mnie na Insta, to z pewnością wiecie, że w te wakacje miałam okazję odwiedzić Wrocław aż dwa razy! Szczerze mówiąc, nie myślałam, że znajdę czas na takie wypady ciągle pracując! Jak widać, dobra organizacja i chęci wystarczą, żeby wszystko wypaliło. Jak się zapewne domyślacie, z tych wyjazdów również powstało kilka wpisów, bo tego typu posty to jedne z moich ulubionych! 

Selfik z moimi słodkimi dziewuszkami zaliczony! ♥
Moje kochane ♥ #girlsnight
Tego dnia bawiłyśmy w Klubie na Fali (w Boszkowie) ☺
Na początku września miałam okazję wyjechać z dziewczynami na weekend nad jezioro. Co prawda planowałam zrobić z tego wyjazdu wpis, ale mówiąc szczerze, nie widziałam się z nimi tak długo, że nawet nie wykładałam aparatu. Więcej zdjęć z tego dnia mogliście zobaczyć na moim snapie (d0nciablog). Na wyjeździe bawiłam się świetnie i z chęcią powtórzyłabym to jeszcze raz!

Wrocław po raz kolejny, wrzesień 2017 ♥
#mirrorphoto obowiązkowe w takim świetle ♥
Stwierdzam, że były to chyba najlepsze moje wakacje! I wcale nie dlatego, że były najdłuższe haha! Pamiętam jak rok temu robiłam podobny wpis i pisałam wtedy, że poznałam dużo nowych osób, więc idąc tym tokiem myślenia, to w tym roku poznałam woof.. wuchtę fajnej, nowej wiary! Z czego oczywiście bardzo się cieszę, bo uwielbiam rozmawiać z ludźmi i zawsze jestem otwarta na nowe znajomości. Jestem zadowolona również z faktu, że zrealizowałam wszystkie moje plany i te wakacje były naprawdę produktywne, bo zawsze jest z tym u mnie ciężko.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Podając kody kreskowe z biletów na koncerty, kino etc, można narazić się na to, że ktoś sobie skopiuje ID tego biletu i go zwyczajnie ukradnie. Na szczęście bilet, który pokazałaś, jest na wydarzenie, które już było.

    OdpowiedzUsuń