'KAMIENICA' NA PSIM POLU

17:18:00


Niedawno miałam kolejną okazję, aby odwiedzić Wrocław! Tak, znowu! Co prawda kolejny raz tylko na weekend, ale nie przeszkadza mi to, bo bardzo lubię takie wypady! Tym razem odwiedziłam moją kuzynkę Olę, która wyprawiała w tym czasie swoje 18ste urodziny. Jak to ja, nie mogłam pojawić się tam bez aparatu, poza tym była to fajna okazja, aby przetestować jak mój nowy sprzęcik będzie sprawować się w słabym świetle. Efekty oceńcie sami :)


Impreza odbywała się w lokalu 'Kamienica' w centrum dzielnicy Psie Pole. Przyznam, ze pierwszy raz miałam okazję być na tego typu osiemnastce, ponieważ wbrew pozorom bardzo różniła się od tych, na których byłam. A zdarzyło się ich nawet sporo, zwłaszcza w zeszłym roku, kiedy akurat miałam sezon osiemnastek. Po pierwsze zauważyłam, że na Dolnym Śląsku nie wita się gości na wejście szampanem, tylko szampan pojawia się bliżej północy dopiero w towarzystwie tortu. Poza tym sama sala odbiegała wyglądem od normalnych imprez do jakich jestem przyzwyczajona. Była podzielona na dwa pomieszczenia, więc nie wszystko działo się na jednej przestrzeni. To akurat mi się spodobało, ponieważ była możliwość spokojnej rozmowy, bez konieczności zdzierania gardła. 


Happy birthday my little girl! ♥ # sisters


Muzyka również znacznie różniła się od tej, która puszczana jest na osiemnastkach u mnie. To akurat trochę mnie zaskoczyło, bo myślałam, że disco króluje chyba na każdej imprezie tego typu i każdy świetnie się do tego bawi. A jednak się myliłam! 




You Might Also Like

2 komentarze

  1. Fakt osiemnastki bywają różnorodne, też ich tochę zaliczyłam ;) No,no całkiem nieźle twoje cacko sprawdza się w słabym świetle :) Obserwuję :)

    https://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, wygląda na to że impreza się udała :) Przy okazji, co sądzisz o mieszkaniach od lokum deweloper? Słyszałam sporo dobrych opinii na ich temat i znalazłam fajne mieszkanie dębniki kraków, zastanawiam się tylko nad kwestią lokalizacji :)

    OdpowiedzUsuń